راهنمای خرید اینترنتی ماساژور برقی مدل SKE-168

راهنمای  خرید اینترنتی ماساژور برقی مدل SKE-168دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماساژور برقی مدل SKE-168 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار سلامت, زیبایی و سلامت, ماساژور | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

زیبایی و سلامت/ابزار سلامت/ماساژور/

 

نقد و بررسی ماساژور برقی مدل SKE-168

محصول مورد نظر شما یعنی ماساژور برقی مدل SKE-168 در برند ماساژور می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ماساژور برقی دارای موتور لرزشی برای ماساژ قسمت‌های مختلف بدن است. برخلاف بعضی ماساژورهای مشابه، این مدل دارای دو سر ماساژ است که میتوانید باتوجه به نیاز خود از آنها استفاده کنید. دو نوع کلاهک مختلف برای سری‌های ماساژور از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند. این کلاهک‌ها با فشار، روی سری‌های ماساژور محکم می‌شود.دسته‌ی ماساژور حالتی خمیده دارد و باعث می‌شود که وزن ماساژور روی سر آن متمرکز شود. به‌این‌ترتیب ضمن اینکه دست دیرتر خسته می‌شود، احتیاجی به فشار ماساژور نیست و کافی است که فقط آن را روی بدن حرکت دهید. دسته‌ی خمیده‌ی ماساژور کمک می‌کند که شخص قسمت‌های دور از دسترس مانند کمر یا پشت پاها را بدون کمک دیگری ماساژ دهد. ماساژ بدن باعث افزایش گردش خون و بهبود متابولیسم بدن می‌شود. به‌این‌ترتیب خستگی‌ها و گرفتگی‌ها از بین می‌روند و آرامش ذهنی به وجود می‌آید. ماساژ بدن با افزایش گردش خون، درد را کم می‌کند و انعطاف‌پذیری عضلات را بهبود می‌بخشد. این ماساژور برای رفع خستگی و گرفتگی‌های بدنی انتخاب مناسبی است.

  راهنمای خرید اینترنتی اسپری ضد تعریق زنانه اینوسیبل مدل pure حجم 200 میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماساژور برقی مدل SKE-168


ویژگی و مشخصات ماساژور برقی مدل SKE-168

مناسب برای
تمام بدن
نوع ماساژ
لرزشی
نوع ماساژور
برقی
مادون قرمز
بله

تصاویر برای ماساژور برقی مدل SKE-168

برچسب های لازم برای ماساژور برقی مدل SKE-168

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماساژور برقی مدل SKE-168 |
خرید اینترنتی ماساژور برقی مدل SKE-168 |
مشخصات و قیمت ماساژور برقی مدل SKE-168 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماساژور برقی مدل SKE-168 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول