راهنمای خرید اینترنتی ماوس فنتک مدل WG10

راهنمای  خرید اینترنتی ماوس فنتک مدل WG10دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماوس فنتک مدل WG10 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, ماوس (موشواره) | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/ماوس (موشواره)/

 

نقد و بررسی ماوس فنتک مدل WG10

محصول مورد نظر شما یعنی ماوس فنتک مدل WG10 در برند ماوس (موشواره) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
WG10 یک ماوس زیبا و بسیار خوش‌دست است که به‌صورت بی‌سیم و با استفاده از دانگل USB برای مصارف گیمینگ و عمومی به دستگاه مورد نظر شما متصل می‌گردد و توسط کمپانی خوش‌نام فنتک طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. یکی از ویژگی‌های جذاب ماوس FANTECH WG10 این است که با گوشه های زاویه دار طراحی شده و رنگ‌بندی‌های متنوعی دارد تا بتواند نظر طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب کند. ماوس WG10 می‌تواند تا فاصله ۱۰ متری به شما خدمت کند و شما را از شر سیم‌های اضافی نجات دهد. این محصول جذاب FANTECH برای جهت‌یابی از یک حسگر اپتیکال بهره می‌برد که قابلیت تشخیص ۲۰۰۰ نقطه در هر اینچ را دارد بنابراین شما می‌توانید با دقت بسیار خوبی نشانگر ماوس خود را کنترل کنید و بتوانید صفحات اینترنت، فایل‌های اسناد و… را بسیار روان مرور نمایید. WG10 از طراحی بسیار خوبی بهره می‌برد به صورتی که دست شما بسیار راحت و طبیعی بر روی آن قرار می‌گیرد، بنابراین دست شما حتی پس از ساعت‌ها کار طولانی با این ماوس، خسته نخواهد شد. گیرنده USB این ماوس آن‌قدر کوچک است که تقریباً بر روی پورت USB کامپیوتر و یا لپ‌تاپ شما دیده نمی‌شود، بنابراین احتمال شکستن و آسیب دیدنش بسیار کم می‌شود. همچنین شما می‌توانید گیرنده را به‌صورت دائم در حالت متصل به لپ‌تاپ خود بگذارید و لپ‌تاپ را به‌راحتی و همراه با ماوس به هرکجا که دوست دارید، حمل نمایید. WG10 انرژی مورد نیاز خود را از یک عدد باتری قلمی آلکالاین سایز AA دریافت می‌کند که این یک باتری می‌توانند به صورت متوسط به مدت ۱۲ ماه به شما خدمت کنند که این زمان بسیار عالی است، البته عمر باتری بر اساس شرایط، روش و مدت زمان استفاده در روز کاملاً فرق می‌کند ولی بازهم ۱۲ ماه عدد عالی است. ضربه پذیری دکمه های فنتک WG10 در حدود ۵ میلیون بار می باشد. همچنین دارای سنسوری با قابلیت مصرف بهینه انرژی می باشد که دارای تکنولوژی PIXART TECHNOLOGIES می باشد. این محصول مناسب استفاده برای گیمینگ و کاربری روزمره و اداری می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش کوکونات مدل UD Black مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X3 Pro بسته سه عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماوس فنتک مدل WG10


ویژگی و مشخصات ماوس فنتک مدل WG10

نوع اتصال
بی‌سیم
نوع رابط
دانگل USB
نوع حسگر
اپتیکال
محدوده دقت
۱۶۰۰ تا ۳۲۰۰
تعداد باتری
یک عدد
نوع و سایز باتری
باتری قلمی (سایز AA)
قابلیت کارکردن با هر دو دست
خیر
ابعاد
۱۱۴x70x38 میلی‌متر
وزن
۶۰ گرم
تعداد کلیدها
۶ عدد
فرکانس
۲.۴ GHz
برد ماوس
۱۰ متر
دقت
۲۰۰۰ Dpi
ضربه‌پذیری کلیدها
۵ میلیون بار
عمر باتری
۱۲ ماه
سازگار با سیستم‌عامل‌های
سازگار با تمامی سیستم عامل ها از جمله ویندوز، لینوکس، کروم اواس، مک اواس و…
اقلام همراه ماوس
– دانگل اتصال USB
سایر قابلیت‌ها
– دارای ضربه پذیری ۵ میلیون بار دکمه ها

تصاویر برای ماوس فنتک مدل WG10

برچسب های لازم برای ماوس فنتک مدل WG10

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماوس فنتک مدل WG10 |
خرید اینترنتی ماوس فنتک مدل WG10 |
مشخصات و قیمت ماوس فنتک مدل WG10 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماوس فنتک مدل WG10 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول