راهنمای خرید اینترنتی ماژول صفحه نمایش مدل SPI کد ۱۶۰۸۰

راهنمای  خرید اینترنتی ماژول صفحه نمایش مدل SPI کد ۱۶۰۸۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماژول صفحه نمایش مدل SPI کد ۱۶۰۸۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, قطعات الکترونیکی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/قطعات الکترونیکی/

 

نقد و بررسی ماژول صفحه نمایش مدل SPI کد ۱۶۰۸۰

محصول مورد نظر شما یعنی ماژول صفحه نمایش مدل SPI کد ۱۶۰۸۰ در برند قطعات الکترونیکی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ماژول‌های نمایشگر در پروژه‌های میکروکنترلر و ساخت دستگاه‌های گوناگون کاربرد زیادی دارند. این مدل، یک صفحه نمایش رنگی از نوع LCD با سایز ۰.۹۶ اینچ، وضوح تصویر ۱۶۰ در ۸۰ پیکسل و قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ است. پروتکل ارتباطی این ماژول SPI بوده و با میکروکنترلرهایی که از پروتکل پشتیبانی می‌کنند سازگار است. مدل درایور این صفحه ST7735s است که با جستوجوی نام آن، می‌توانید دیتاشیت و راهنمای استفاده را ببینید.
این ماژول دارای ۸ پایه به این شرح است:
VCC: تغذیه نمایشگر – ۵ ولت
GND: زمین
SCK: همزمان سازی برای پروتکل SPI
MOSI: اطلاعات برای پروتکل SPI
CS: انتخاب ماژول برای پروتکل SPI
D/C: دیتا/دستور
RES: ریست ماژول
BLK: کنترل نور پس‌زمینه
با قرار مقاومت مابین پین های BLK و GND می‌توانید نور پس زمینه ماژول را کنترل کنید و در صورت قرار ندادن مقاومت نور پس زمینه در حداکثر قرار می‌گیرد.
نحوه‌ی اتصال به آردوینوی اونو برای نمونه در تصاویر آمده است. کتابخانه‌های مورد استفاده در آردوینو، Adafruit-ST7735-Library و Adafruit-GFX-Library هستند که با وارد کردن نام آن‌ها در بخش Library management برنامه، می‌توانید آن‌ها نصب کنید. برای شروع کار و آشنایی می‌توانید از مثال‌های موجود در کتابخانه‌ی Adafruit-ST7735 استفاده کنید. البته ممکن است این مثال‌ها به صورت پیش فرض قابل استفاده نباشند و نیاز باشد قسمت‌هایی (مانند تنظیمات رزولوشن) را قبل از استفاده ویرایش کنید. در صورت نیاز می‌توانید با ارسال پیام برای پشتیبانی شرکت، کد نمونه را دریافت کنید.
ابعاد کوچک، ضخامت کم، تمام رنگی بودن و وزن کم این نمایشگر را برای استفاده در انواع پروژه‌ها مناسب ساخته است. برخی کاربردهای نمونه شامل نمایش ساعت و تاریخ، نمایش درصد باتری، نمایش ولتاژ، جریان، اطلاعات دما، فشار، آب و هوا، مختصات GPS، متن پیامک و بسیاری موارد دیگر است.

  راهنمای خرید اینترنتی سوکت جا لامپی دو کنتاک مدل 70008 بسته 4 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماژول صفحه نمایش مدل SPI کد ۱۶۰۸۰


ویژگی و مشخصات ماژول صفحه نمایش مدل SPI کد ۱۶۰۸۰

تصاویر برای ماژول صفحه نمایش مدل SPI کد ۱۶۰۸۰

برچسب های لازم برای ماژول صفحه نمایش مدل SPI کد ۱۶۰۸۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماژول صفحه نمایش مدل SPI کد ۱۶۰۸۰ |
خرید اینترنتی ماژول صفحه نمایش مدل SPI کد ۱۶۰۸۰ |
مشخصات و قیمت ماژول صفحه نمایش مدل SPI کد ۱۶۰۸۰ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماژول صفحه نمایش مدل SPI کد ۱۶۰۸۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول