راهنمای خرید اینترنتی ماژیک علامت گذار ۳ رنگ استابیلو مدل NEON

راهنمای  خرید اینترنتی ماژیک علامت گذار ۳ رنگ استابیلو مدل NEONدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماژیک علامت گذار ۳ رنگ استابیلو مدل NEON توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر, ماژیک, نوشت افزار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/نوشت افزار/ماژیک/

 

نقد و بررسی ماژیک علامت گذار ۳ رنگ استابیلو مدل NEON

محصول مورد نظر شما یعنی ماژیک علامت گذار ۳ رنگ استابیلو مدل NEON در برند ماژیک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
با خرید ماژیک علامت‌گذار «استابیلو»(Stabilo) مدل (Neon) صاحب ۳ ماژیک خواهید شد. استابیلو شامل رنگ‌های سبز، صورتی و زرد است و کمک می‌کند نکات مهم درسی را به‌راحتی مشخص کنید. از ویژگی‌های جالب این ماژیک می‌توان به طراحی متفاوت آن اشاره کرد که ظاهری تیوپی دارد. استابیلو نوک تخت از جنس فیبر دارد و ضخامت خطوطی که برجای می‌گذارد بین ۲ و ۵ میلی‌متر متغیر است. اگر چند ساعت مشغول استفاده از ماژیک هستید، نگران بازماندن درپوش نباشید؛ استفاده از فناوری Anti Dry Out در تولید استابیلو از خشک شدن جوهر ماژیک جلوگیری می‌کند. ماژیک استابیلو می‌تواند در صرفه‌جویی هزینه‌های شما مؤثر باشد و تا مدت‌ها از خرید ماژیک علامت‌گذار بی‌نیاز شوید؛ چون می‌توانید به‌محض تمام شدن، جوهر آن را دوباره پر کنید. هر ماژیک ۱۱ سانتی‌متر طول و حدود ۴۱ گرم وزن دارد. بدنه‌ی هر ماژیک از جنس پلاستیک و جوهر درخشان آن بر پایه‌ی آب تولید شده است. ۳ ماژیک استابیلو در یک بسته‌بندی توری قرار گرفته‌اند که وزن کلی آن حدود ۵۳ گرم می‌شود. ماژیک علامت‌گذار استابیلو مدل Neon از هر جهت ایدئال و بادوام است و یاری همیشگی برای شما خواهد بود.

  راهنمای خرید اینترنتی پادری مدل بابیل سایز 50x80 سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماژیک علامت گذار ۳ رنگ استابیلو مدل NEON


ویژگی و مشخصات ماژیک علامت گذار ۳ رنگ استابیلو مدل NEON

تصاویر برای ماژیک علامت گذار ۳ رنگ استابیلو مدل NEON

برچسب های لازم برای ماژیک علامت گذار ۳ رنگ استابیلو مدل NEON

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماژیک علامت گذار ۳ رنگ استابیلو مدل NEON |
خرید اینترنتی ماژیک علامت گذار ۳ رنگ استابیلو مدل NEON |
مشخصات و قیمت ماژیک علامت گذار ۳ رنگ استابیلو مدل NEON |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماژیک علامت گذار ۳ رنگ استابیلو مدل NEON رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول