راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ۸ عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل ۱۲۰۸MR

راهنمای  خرید اینترنتی مجموعه ۸ عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل ۱۲۰۸MRدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ۸ عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل ۱۲۰۸MR توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آچار, ابزار دستی, ابزار غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/ابزار دستی/آچار/

 

نقد و بررسی مجموعه ۸ عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل ۱۲۰۸MR

محصول مورد نظر شما یعنی مجموعه ۸ عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل ۱۲۰۸MR در برند آچار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
برند KING ROY آلمان ، یکی از قدیمی ترین و بهترین برند ها در حوزه ی تولید ابزار دستی و صنعتی از سال ۱۹۵۳ در اروپا میباشد که امروزه در بیش از ۸۰ کشور جهان دارای نماینده فروش و یا سایت تولید میباشد که توانسته هر سال با ارایه محصولات جدید و بهبود یافته ، مصرف کنندگان بیشتری را برای خود به ارمغان آورده و گواهینامه های مهم در صنعت (استانداردهای مهم و سطح بالا ) و جوایز طراحی ابزار مختلفی را برای سبد افتخارات خود به ارمغان بیاورد و حس ارامش خرید در کنار راحتی و رضایت از محصولات را برای مشتریان خود عرضه کند. محصول ۱۲۰۸MR یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین تولیدات این برند میباشد که ۸ عدد آچار یکسر تخت و یکسر رینگ با جنس فولاد کروم/ وانادیوم که جهت جلوگیری از خط و خش ، زنگ زدگی ، شکستگی و همچنین به منظور کاردهی بهتر و مقاوم تر، با روکش نیکل کروم آبکاری شده است. مجموعه کینگ روی تشکیل شده از سایز ۶ – ۲۲ میلیمتر که ، درون پالت جمع شونده پارچه ای با قابلیت آویزان کردن میباشد تا علاوه با دربرگیری از تمام نمره های پر مصرف قابل استفاده در تمام بخش های : صنعتی ، کارگاهی ، مکانیکی و خودروسازی و تعمیرات ، عمرانی ، خانگی و … باشد. در آخر شایان ذکر است که آچار های سختکاری شده کینگ روی آلمان ، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ژرمن ها برخلاف تمامی مدل ها و برند های دیگر موجود در بازار ایران با فناوری سخت کاری مات خود ( برخلاف تمامی مدل های موجود با ابکاری و سخت کاری روشن و براق ) ابزاریست که توانایی همراهی و کاردهی به شما مصرف کننده عزیز تا سال های بسیار طولانی به عنوان یک ابزار مطمئن با حفظ تمام کیفیت خود ، میباشد.

  راهنمای خرید اینترنتی ابزار شوخی مدل ژل بازی طرح کهکشانی کد 001

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه ۸ عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل ۱۲۰۸MR


ویژگی و مشخصات مجموعه ۸ عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل ۱۲۰۸MR

تصاویر برای مجموعه ۸ عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل ۱۲۰۸MR

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه 8 عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل 1208MR
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه 8 عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل 1208MR

برچسب های لازم برای مجموعه ۸ عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل ۱۲۰۸MR

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه ۸ عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل ۱۲۰۸MR |
خرید اینترنتی مجموعه ۸ عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل ۱۲۰۸MR |
مشخصات و قیمت مجموعه ۸ عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل ۱۲۰۸MR |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ۸ عددی آچار یکسر تخت یکسر رینگی کینگ روی مدل ۱۲۰۸MR رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول