راهنمای خرید اینترنتی محلول نانو ضدلغزش ایستا مخصوص سرامیک براق مدل SCN حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته دو عددی

راهنمای  خرید اینترنتی محلول نانو ضدلغزش ایستا مخصوص سرامیک براق مدل SCN حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته دو عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی محلول نانو ضدلغزش ایستا مخصوص سرامیک براق مدل SCN حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته دو عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار غیر برقی, چسب صنعتی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم مصرفی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/لوازم مصرفی/چسب صنعتی/

 

نقد و بررسی محلول نانو ضدلغزش ایستا مخصوص سرامیک براق مدل SCN حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته دو عددی

محصول مورد نظر شما یعنی محلول نانو ضدلغزش ایستا مخصوص سرامیک براق مدل SCN حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته دو عددی در برند چسب صنعتی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اولین موردی که هنگام خرید سرامیک و سنگ (برای حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، راه پله و …) به آن توجه می کنیم، زیبایی این سطوح است. اما نکته مهمی که نباید از آن غافل شد، لغزندگی این سطوح (در حالتی که خیس و یا کف آلود هستند) می باشد.
ممکن است لیزی سرامیک کف در ابتدا مساله مهمی به نظر نرسد، اما آمار اهمیت این موضوع را به خوبی نشان می دهد. یکی از رایج ترین اتفاقاتی که بر اثر لیز بودن سرامیک اتفاق می افتد، شکستگی لگن است. حدود ۳۰% از کسانی که دچار شکستگی لگن می شوند تا ۱ سال نیاز به مراقبت های پزشکی تمام وقت دارند و حدود ۲۰% از آنها در همان سال اول فوت می کنند.
مساله لیز بودن سرامیک و سنگ در مورد افراد آسیب پذیر مانند خانم های باردار، سالمندان، کودکان، معلولین و … اهمیت ویژه ای پیدا می کند. چرا که لیز خوردن برای این افراد خطرات بیشتری به دنبال دارد.
“محلول ضدلغزش ایستا” با ایجاد ناهمواری در مقیاس “نانو” اصطکاک این سطوح را در حالت “خیس و کف آلود” تا ۳ برابر زیاد می کند و لغزندگی آن ها را از بین می برد. این محصول دارای گواهینامه “نانومقیاس” از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو می باشد.
عملکرد این محصول به گونه ای است که افزایش اصطکاک ایجاد شده در حالت “خیس و کف آلود” قابل مشاهده است. بنابراین برای تست کردن این محصول بعد از استفاده از آن، مقداری آب و یا کف روی سطح مورد نظر بریزید و از عدم لغزندگی سطح اطمینان حاصل کنید. بنابراین این محصول برای استفاده روی سرامیک هایی که معمولا خیس نیستند (مثل سرامیک های زیر فرش) مناسب نیست.
این محصول در ۴ گرید تولید شده است. گرید “سرامیک براق” برای سرامیک های براق که نور را به خوبی منعکس می کنند (مانند آینه) مناسب است. این نوع سرامیک ها معمولا در ابعاد ۶۰ × ۶۰ تولید و در “آشپزخانه و سالن” منازل مورد استفاده قرار می گیرند.

  راهنمای خرید اینترنتی بست گونیا مدل F4-little بسته 15 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه محلول نانو ضدلغزش ایستا مخصوص سرامیک براق مدل SCN حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته دو عددی


ویژگی و مشخصات محلول نانو ضدلغزش ایستا مخصوص سرامیک براق مدل SCN حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته دو عددی

نوع بسته‌بندی
قوطی

تصاویر برای محلول نانو ضدلغزش ایستا مخصوص سرامیک براق مدل SCN حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته دو عددی

برچسب های لازم برای محلول نانو ضدلغزش ایستا مخصوص سرامیک براق مدل SCN حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته دو عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه محلول نانو ضدلغزش ایستا مخصوص سرامیک براق مدل SCN حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته دو عددی |
خرید اینترنتی محلول نانو ضدلغزش ایستا مخصوص سرامیک براق مدل SCN حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته دو عددی |
مشخصات و قیمت محلول نانو ضدلغزش ایستا مخصوص سرامیک براق مدل SCN حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته دو عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی محلول نانو ضدلغزش ایستا مخصوص سرامیک براق مدل SCN حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته دو عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی کاور عصر بوژان کد 0037 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ galaxy a01