راهنمای خرید اینترنتی مداد رنگی ۲۴ رنگ میلان مدل ۲۱۱

راهنمای  خرید اینترنتی مداد رنگی ۲۴ رنگ میلان مدل ۲۱۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مداد رنگی ۲۴ رنگ میلان مدل ۲۱۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار نقاشی و رنگ آمیزی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر, مداد | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/ابزار نقاشی و رنگ آمیزی/مداد/

 

نقد و بررسی مداد رنگی ۲۴ رنگ میلان مدل ۲۱۱

محصول مورد نظر شما یعنی مداد رنگی ۲۴ رنگ میلان مدل ۲۱۱ در برند مداد می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
وقتی خیال کودک راحت باشد که نوک مداد رنگی‌ میلانش به این راحتی‌ها نمی‌شکند، با خیال آسوده‌تری نقاشی می‌کند. این مدادها دستان ظریف کودک را خسته نمی‌کنند و به نقاشی او جلوه‌ی متفاوتی می‌دهند. ضمن اینکه باعث از دست رفتن تمرکز با هدر رفتن وقت کودک هم نمی‌شوند. هر بیست‌وچهار مدادی که در بسته‌ی مداد رنگی ۲۱۱ میلان قرار گرفته بدنه‌ای شش‌ضلعی دارند. این بدنه باعث می‌شود که انگشتان کودک در راحت‌ترین وضعیت ممکن قرار بگیرند و در اثر نقاشی و رنگ‌آمیزی مداوم خسته نشوند. همین ویژگی است که مداد رنگی میلان را به یک محصول ارگونومیک تبدیل کرده است. نوک مداد رنگی‌های ۲۱۱ میلان مجهز به «سیستم محافظت نوک» (LPS =Lead Protection Sysyem) است. چنین سیستمی از شکستن نوک در اثر وارد شدن فشار جلوگیری می‌کند تا کودک بتواند بدون اینکه دائماً در حال تراشیدن مدادهایش باشد، به نقاشی بپردازند. به‌علاوه حواسش هم با شکستن نوک پرت نمی‌شود. از دیگر قابلیت‌های این بدنه سر نخوردن آن در دست و روی میز است. به‌این‌ترتیب نقاشی کودک خط نمی‌خورد و وقتش برای پاک کردن و اصلاح این خط‌خوردگی هدر نمی‌رود. رنگ‌هایی که نوک مدادهای رنگی ۲۱۱ میلان روی کاغذ می‌کشند، بسیار شفاف و زنده‌اند و به نقاشی کودک انرژی و شادابی خاصی می‌بخشند.
اغلب کودکان از بازی‌کردن با رنگ‌ها و ترکیب آن‌ها لذت می‌برند. پدر و مادر با کمی دقت بیشتر در نقاشی کودک می‌توانند تا حد زیادی با روحیه، احساسات و علاقه‌مندی‌های او آشنا شوند. به نظر می‌رسد بسیاری از کودکان هر آنچه نتوانند با زبان بیان کنند، در قالب نقاشی‌های خلاقانه‌ی خود نشان می‌دهند. اشکال استفاده‌شده در نقاشی، بزرگی و کوچکی عناصر نقاشی نسبت به یکدیگر، نحوه و نوع کاربرد رنگ‌ها، همه‌وهمه می‌توانند نشانه‌ای از وضعیت روحی کودک در آن لحظه و مکان باشند. کودک می‌تواند از ابزارهای متفاوتی برای نقاشی استفاده کند و مدادرنگی یکی از پرطرف‌دارترین این ابزارها در میان کودکان است؛ مدادی نرم با رنگ‌های متنوع و با حرکتی روان روی کاغذ. ترکیب‌کردن این رنگ‌ها و کشف رنگی تازه می‌تواند برای هر کودکی جذاب و هیجان‌انگیز باشد و راه شکوفایی خلاقیت کودک را باز کند؛ بنابراین فراهم‌کردن فرصت و امکان بروز این خلاقیت برای کودک امری مهم به نظر می‌رسد؛ از همین رو انتخاب ابزار نقاشی به‌عنوان هدیه برای کودک، نشان هوشمندی پدر و مادر است. مدادرنگی ۲۴ رنگ میلان با سرعت‌بخشیدن به کار کودک، رنگ‌های شفاف و زنده و نوک محکم خود می‌تواند ابزار مناسبی برای بروز خلاقیت و شکوفایی استعدادهای پنهان کودک باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی جاعودی مدل سنگی مرمر کد on0033pk

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مداد رنگی ۲۴ رنگ میلان مدل ۲۱۱


ویژگی و مشخصات مداد رنگی ۲۴ رنگ میلان مدل ۲۱۱

تصاویر برای مداد رنگی ۲۴ رنگ میلان مدل ۲۱۱

برچسب های لازم برای مداد رنگی ۲۴ رنگ میلان مدل ۲۱۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مداد رنگی ۲۴ رنگ میلان مدل ۲۱۱ |
خرید اینترنتی مداد رنگی ۲۴ رنگ میلان مدل ۲۱۱ |
مشخصات و قیمت مداد رنگی ۲۴ رنگ میلان مدل ۲۱۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مداد رنگی ۲۴ رنگ میلان مدل ۲۱۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول