راهنمای خرید اینترنتی مداد قرمز استدلر مدل Camel بسته ۱۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی مداد قرمز استدلر مدل Camel بسته ۱۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مداد قرمز استدلر مدل Camel بسته ۱۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار نقاشی و رنگ آمیزی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر, مداد | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/ابزار نقاشی و رنگ آمیزی/مداد/

 

نقد و بررسی مداد قرمز استدلر مدل Camel بسته ۱۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی مداد قرمز استدلر مدل Camel بسته ۱۲ عددی در برند مداد می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یکی از وسایلی که از دوران کودکی تا دوران بازنشستگی، در شرایط مختلف تحصیلی و شغلی، همیشه افراد را همراهی می‌کند، مداد است. مداد ابزاریست که برای نوشتن، طراحی و نقاشی به کار می‌رود و انواع گوناگونی وجود دارد. در زبان فارسی و در متون کهن، مداد به معنای مرکب تحریر است. بخش خارجی مدادها معمولا از چوب یا کاغذ ساخته می‌شوند و درون آن‌ها، بخش استوانه‌ای شکل و باریکی قرار دارد که مغزی نامیده می‌شود. این مغزی از ماده سیاهی به نام گرافیت یا مواد رنگی به همراه ترکیبات دیگر تشکیل می‌شود. مغزی مداد سیاه بسته به میزان خاک رسی که با گرافیت ترکیب می‌شود، دارای سختی متفاوتی است. در سال ۱۵۶۰ میلادی، یک زوج ایتالیایی با قرار دادن یک تکه گرافیت میان دو تکه چوب سرو، اولین مداد به شکل امروزی را اختراع کردند. پس از آن، این ایده تاکنون با اندکی تغییر به عنوان ایده اصلی طراحی مداد به‌کار گرفته شده است. یکی از شرکت‌هایی که در زمینه طراحی، تولید و عرضه ابزار نوشتاری سال‌هاست فعالیت می‌کند، شرکت «استدلر» (Staedtler) است. نشان شتر در مداد‌های تولیدی این شرکت، برای بسیاری از افراد خاطره‌انگیز است. محصول پیش رو یک بسته ۱۲ عددی از مدادهای قرمز «کمل» (Camel) این شرکت است. بدنه‌ی گرد این مداد به راحتی در دستان کودک جای می‌گیرد. نوک این مداد بسیار نرم نوشته و در عین حال در برابر شکستن مقاومت زیادی دارد. کودک شما برای فاصله‌گذاری بین حروف و اعدا می‌تواند از این مداد قرمز خوش‌رنگ استفاده کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی کفش روزمره زنانه اکو مدل LEISURE

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مداد قرمز استدلر مدل Camel بسته ۱۲ عددی


ویژگی و مشخصات مداد قرمز استدلر مدل Camel بسته ۱۲ عددی

رنگ نوشتاری
قرمز
فرم سطح مقطع
دایره
درجه سختی نوک
HB
تعداد موجود در بسته
۱۲ عدد
جنس جعبه
مقوایی
کشور مبدا برند
آلمان

تصاویر برای مداد قرمز استدلر مدل Camel بسته ۱۲ عددی

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مداد قرمز استدلر مدل Camel بسته 12 عددی

برچسب های لازم برای مداد قرمز استدلر مدل Camel بسته ۱۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مداد قرمز استدلر مدل Camel بسته ۱۲ عددی |
خرید اینترنتی مداد قرمز استدلر مدل Camel بسته ۱۲ عددی |
مشخصات و قیمت مداد قرمز استدلر مدل Camel بسته ۱۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مداد قرمز استدلر مدل Camel بسته ۱۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول