راهنمای خرید اینترنتی مسواک بیبی لند مدل ۲۸۸

راهنمای  خرید اینترنتی مسواک بیبی لند مدل ۲۸۸دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مسواک بیبی لند مدل ۲۸۸ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بهداشت دهان و دندان, زیبایی و سلامت, لوازم بهداشتی, مسواک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم بهداشتی/بهداشت دهان و دندان/مسواک/

 

نقد و بررسی مسواک بیبی لند مدل ۲۸۸

محصول مورد نظر شما یعنی مسواک بیبی لند مدل ۲۸۸ در برند مسواک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مسواک زدن برای همه ضروری است حتی نوزادان، به همین دلیل برند بی‌بی لند اقدام به تولید مسواک انگشتی از جنس سیلیکون و بسیار نرم کرده است. والدین می‌توانند انگشت خود را وارد محفظه‌ی مسواک کنند و به داخل دهان نوزاد برده و لثه‌ی او را که در حال دندان در آوردن و خارش است ماساژ دهند و یا بعد از خوردن شیر و شربت آهن جهت جلوگیری از سیاه شدن دندان آنرا تمیز کنند. ماساژ لثه‌ی کودک به او را آرامش می‌دهد و می‌توان ژل بی حسی مخصوص لثه را بر روی الیاف سیلیکونی مسواک گذاشت و به کمک مسواک ژل را به لثه مالید. قدیم‌ها تا به این حد به بهداشت دندان و دهان کودک اهمیت داده نمی‌شد، شاید امکانات این مراقبت هم کم بود اما امروز به کمک ابزار‌های کمکی مانند این مسواک می‌توان از ابتدای تولد علاوه بر مراقبت از بهداشت کودک، مراعات آن را هم به او یاد داد. مسواک مدل ۲۸۸ بی‌بی لند دارای قاب محافظ است که بعد از مسواک زدن و استریل کردن در آن نگهداری شود. برند بی‌بی لند در زمینه‌ی تولید محصولات بهداشت و مراقبتی کودک فعالیت و سابقه‌ای درخشان دارد و کلیه‌ی محصولاتش از مواد با کیفیت تولید شده است تا سلامتی کودک را تضمین کند.

  راهنمای خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده نوتروژینا مدل Hizli Emilen حجم 75 میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مسواک بیبی لند مدل ۲۸۸


ویژگی و مشخصات مسواک بیبی لند مدل ۲۸۸

تصاویر برای مسواک بیبی لند مدل ۲۸۸

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مسواک بیبی لند مدل 288

برچسب های لازم برای مسواک بیبی لند مدل ۲۸۸

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مسواک بیبی لند مدل ۲۸۸ |
خرید اینترنتی مسواک بیبی لند مدل ۲۸۸ |
مشخصات و قیمت مسواک بیبی لند مدل ۲۸۸ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مسواک بیبی لند مدل ۲۸۸ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول