راهنمای خرید اینترنتی مچ‌ بند هوشمند تام‌ تام مدل اسپارک کاردیو پلاس موزیک

راهنمای  خرید اینترنتی مچ‌ بند هوشمند تام‌ تام مدل اسپارک کاردیو پلاس موزیکدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مچ‌ بند هوشمند تام‌ تام مدل اسپارک کاردیو پلاس موزیک توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ساعت و مچ بند هوشمند, کالای دیجیتال, مچ بند هوشمند | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/ساعت و مچ بند هوشمند/مچ بند هوشمند/

 

نقد و بررسی مچ‌ بند هوشمند تام‌ تام مدل اسپارک کاردیو پلاس موزیک

محصول مورد نظر شما یعنی مچ‌ بند هوشمند تام‌ تام مدل اسپارک کاردیو پلاس موزیک در برند مچ بند هوشمند می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گوش دادن به موسیقی در حین انجام ورزش هرچند ضروری نیست اما به سرعت انجام آن می‌افزاید و همچنین می‌تواند این کار را بسیار لذت بخش سازد. مچ‌بند هوشمند Spark Cardio Plus با استفاده از این قابلیت می‌تواند به محبوبیت خود در میان استفاده کنندگان از این محصول می‌افزاید. شرکت TomTom در سال ۲۰۱۵ تصمیم به تولید یک مچ بند هوشمند با تمرکز به قابلیت پخش موسیقی گرفت. این قابلیت را در مچ‌بندهای هوشمند دیگر نمی‌توان یافت، زیرا حداکثر امکانی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، اتصال به گوشی تلفن همراه و کنترل پخش موسیقی از طریق مچ‌بند هوشمند است. Spark Cardio Plus می‌تواند تا ۵۰۰ تراک از آهنگ‌های مختلف را در خود ذخیره کند. برای گوش دادن به تراک‌های مورد نظر می‌توان این دستگاه را از طریق بلوتوث به هدفون متصل کرد. این قابلیت ویژگی جالبی است، زیرا تا پیش از این برای گوش دادن به موسیقی نیاز بود تا با گوشی هوشمند ارتباط برقرار شود ولی با این کار به گوشی هوشمند نیاز کمتری است. ساده‌ترین کاری که هر مچ‌بند هوشمندی در زمینه‌ی قابلیت سنجش سلامتی انجام می‌دهد، شمارش تعداد گام‌ها است. Spark Cardio Plus نیز این قابلیت را به‌خوبی دارد. محاسبه‌ی مسافت طی‌شده، کالری مصرف‌شده و برسی فعالیت‌های ورزشی مختلف از دیگر قابلیت‌های این مدل است. این ویژگی‌ها به بررسی وضعیت متابولیسم بدن کمک فراوانی می‌کند. می‌توان تمام این ویژگی‌ها را به راحتی از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند منتقل کرد. برای این کار باید نرم افزار مربوط به این دستگاه با سیستم‌عامل گوشی هوشمند سازگار باشد. نرم‌افزار Spark Cardio Plus با سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است. این مچ‌بند هوشمند، با استفاده از حسگر سنجش ضربان قلب می‌تواند وضعیت خواب (عمیق، سبک و مدت زمان خواب) را به‌خوبی بررسی کند. از دیگر قابلیت‌های این مچ‌بند هوشمند می‌توان به نمایش ساعت و GPS اشاره کرد. GPS ویژگی‌ای است که می‌تواند مسیر طی‌شده و مسیر باقی‌مانده را در گوشی هوشمند ذخیره کند که با این کار ورزشکار به‌راحتی می‌تواند برآوردی مناسب از میزان فعالیت خود داشته باشد. Spark Cardio Plus دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی از قبیل حسگر شمارش ضربان قلب، قابلیت پخش ۵۰۰ تراک موسیقی، شمارش گام، مسافت طی‌شده، محاسبه‌ی کالری مصرف‌شده، بررسی وضعیت خواب، GPS و سازگاری با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است.

  راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ای مردانه دنیل کلین مدل DK.1.12851-6

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مچ‌ بند هوشمند تام‌ تام مدل اسپارک کاردیو پلاس موزیک


ویژگی و مشخصات مچ‌ بند هوشمند تام‌ تام مدل اسپارک کاردیو پلاس موزیک

تصاویر برای مچ‌ بند هوشمند تام‌ تام مدل اسپارک کاردیو پلاس موزیک

برچسب های لازم برای مچ‌ بند هوشمند تام‌ تام مدل اسپارک کاردیو پلاس موزیک

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مچ‌ بند هوشمند تام‌ تام مدل اسپارک کاردیو پلاس موزیک |
خرید اینترنتی مچ‌ بند هوشمند تام‌ تام مدل اسپارک کاردیو پلاس موزیک |
مشخصات و قیمت مچ‌ بند هوشمند تام‌ تام مدل اسپارک کاردیو پلاس موزیک |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مچ‌ بند هوشمند تام‌ تام مدل اسپارک کاردیو پلاس موزیک رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول