راهنمای خرید اینترنتی میز تحریر مدل کودک طرح پونی

راهنمای  خرید اینترنتی میز تحریر مدل کودک طرح پونیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی میز تحریر مدل کودک طرح پونی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر, میز تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/میز تحریر/

 

نقد و بررسی میز تحریر مدل کودک طرح پونی

محصول مورد نظر شما یعنی میز تحریر مدل کودک طرح پونی در برند میز تحریر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
هنگامی‌که کودکانتان روی زمین نشسته‌اندو باید از دفتر و کتابشان استفاده کنند بهتر است از میز پایه کوتاهی استفاده کنید تا راحت‌تر فعالیت خود را انجام دهند . و به علاوه کار با دفتر و کتاب می‌توانید از میزهای پایه کوتاه برای مطالعه یا خوردن صبحانه نیز استفاده کنید. این میز باعث می‌شود که گردن کودک شما تا حدود زیادی خم نشود؛ بهتر است بدانید خم شدن گردن به سمت پایین باعث ایجاد بیماری و سردرد در بدن خواهد شد. ابعاد صفحه میز ۴۰×۶۰ در ارتفاع ۲۸ سانتیمتر است؛ این ابعاد فضایی بسیار خوبی را برای قراردادن لپ تاپ، چندین کتاب یا سینی مواد خوراکی را برای بچها و فرزندانتان فراهم خواهد کرد. یکی از مزیت‌هایی که این مدل میز دارد این است که باعث شده که صفحه قابلیت جمع‌کنندگی یا باز شدن داشته باشد. ابعاد میز در حالت بسته شده، ۶۰x40x6 سانتی‌متر خواهد بود که برای قرارگیری در کمد، زیر تخت یا موارد دیگر بسیار کاربرد عالی خواهد داشت. این میزبه صورت تاشو میباشد و وبرای تمام سنین زیر ۱۸ سال بسیار عالی ومناسب میباشد وجنس بدنه mdfوپایه ها از آلمنیوم میباشد وتماما ایرانی وبابالاترین کیفیت است این محصول بسیارسبک کم حجم بوده وبرای جابه جایی بسیار آسان است که برای قرارگیری در کمد، زیر تخت یا موارد دیگر بسیار مناسب است و همچنین در صورت عدم نیاز کاربرد خوبی خواهد داشت.

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش زیناس مخصوص تبلت ایسوس فونپد 7 ME372CL

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه میز تحریر مدل کودک طرح پونی


ویژگی و مشخصات میز تحریر مدل کودک طرح پونی

تصاویر برای میز تحریر مدل کودک طرح پونی

برچسب های لازم برای میز تحریر مدل کودک طرح پونی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه میز تحریر مدل کودک طرح پونی |
خرید اینترنتی میز تحریر مدل کودک طرح پونی |
مشخصات و قیمت میز تحریر مدل کودک طرح پونی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی میز تحریر مدل کودک طرح پونی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول