راهنمای خرید اینترنتی میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 کد ۱۹۶O

راهنمای  خرید اینترنتی میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 کد ۱۹۶Oدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 کد ۱۹۶O توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم جانبی آلات موسیقی, میکروفون حرفه‌ای | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/لوازم جانبی آلات موسیقی/میکروفون حرفه‌ای/

 

نقد و بررسی میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 کد ۱۹۶O

محصول مورد نظر شما یعنی میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 کد ۱۹۶O در برند میکروفون حرفه‌ای می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
میکروفن بویا ۲۰۲۱ BY-M1 NEW یک میکروفن همه کاره است که کاربردهای مختلفی دارد، نه تنها از این میکروفن می توانید روی دوربین های DSLR و دوربین های فیلمبرداری، بلکه بر روی هر دستگاه ضبط صدای دیگری استفاده کنید، از این میکروفن حتی با موبایل و تبلت هم می شود استفاده کرد. فیش اتصال این میکروفن ۳٫۵ میلیمتری است و از بدنه طلایی ساخته شده تا کیفیت بهتری داشته باشد، طول سیم میکروفن بویا۷۴ BY-M1 حدود ۶ متر است که به شما امکان صدابرداری از سوژه های دور را می دهد. با گیره ای که این میکروفن دارد هم می توان آن را بر روی لباس نصب کرد و هم می توان در قسمت های داخلی اجسام آن را وصل کرد. این میکروفن برای ضبط صدا در استدیو بسیار ایده آل است و بر خلاف اندازه کوچک آن به خوبی از پس برطرف کردن نویز ها بر می آید. در میانه کابل این میکروفن کنترل از راه دوری وجود دارد که می توانید با استفاده از آن میکروفن را خاموش یا روشن کنید. کیفیت بسیار خوبی دارد. اما از معایب آن می توان به ظریف بودن گیره میکروفن اشاره کرد، در کل شاید کوچک بودن این گیره مزیت به حساب بیاید اما همین ظریف بودن می تواند باعث صدمه دیدن پارچه لباس شود، کنترل روی سیم این میکروفن صفحه نمایش یا نشانه گری برای نشان دادن روشن بودن میکروفن ندارد و همین امر ممکن است موجب ضبط یک ویدئوی کامل بدون صدا شود

  راهنمای خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت طرح جمله انگیزشی کد 3038256

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 کد ۱۹۶O


ویژگی و مشخصات میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 کد ۱۹۶O

تصاویر برای میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 کد ۱۹۶O

برچسب های لازم برای میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 کد ۱۹۶O

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 کد ۱۹۶O |
خرید اینترنتی میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 کد ۱۹۶O |
مشخصات و قیمت میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 کد ۱۹۶O |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 کد ۱۹۶O رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول