راهنمای خرید اینترنتی نرم افزار آموزش توربو پاسکال ۷ نشر نوآوران

راهنمای  خرید اینترنتی نرم افزار آموزش توربو پاسکال ۷ نشر نوآوراندیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی نرم افزار آموزش توربو پاسکال ۷ نشر نوآوران توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آموزش نرم‌افزار و کامپیوتر, کتاب، لوازم تحریر و هنر, محتوای آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/محتوای آموزشی/آموزش نرم‌افزار و کامپیوتر/

 

نقد و بررسی نرم افزار آموزش توربو پاسکال ۷ نشر نوآوران

محصول مورد نظر شما یعنی نرم افزار آموزش توربو پاسکال ۷ نشر نوآوران در برند آموزش نرم‌افزار و کامپیوتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سرفصل های این مجموعه آموزشی عبارت از: مقدمه ای برپاسکال.آشنایی با ساختار زبان پاسکال.ایجاد یک برنامه ساده. توضیحات.طریقه کار با متغیرها با variables-identifier.طریقه تعریف متغیر.طریقه مقدار دهی به متغیرها.عبارات محاسباتی.آشنایی باثابت هادر پاسکال.آشنایی با دستورات ورودی وخروجی درپاسکال.آشنایی بافرمت بندی خروجی در دستورWritein. آشنایی با دستور خروجی Write. آشنایی با دستورات ورودی در پاسکال.آشنایی با حلقه های در پاسکال.آشنایی با حلقه For در پاسکال.آشنایی با حلقه While-do. آشنایی با حلقه در پاسکال repeat-until.آشنایی با ساختار شرط در پاسکال.آشنایی با متغیرها وعبارت های منطقی.آشنایی با ساختار شرطی if…then. آشنایی با ساختار شرطی case.آشنایی بامحیط عملیاتی پاسکال.بررسی اجمالی منوها.پیاده سازی چند مثال در حیط پاسکال.پروژه برنامه نویسی کار با دستورات ورودی وخروجی.پروزه عملی کاربرد حلقه for.پروژه عملی محاسبه فاکتوریل.پروژه عملی محاسبه میانگین نمرات.پروژه عملی مینیمم ومکزیمم.پروژه عملی Map کردن کاراکتربه نمره .پروژه عملی تولید اعدادفرد.پروژه عملی محاسبه میانگین اعداد فرد.آشنایی یا آرایه ها.آشنایی با آرایه های دوبعدی.آشنایی با متغیرهاورشته های کاراکتری.آشنایی با رشته ها.آشنایی با نوع داده شمارشی.آشنایی با توابع وزیربرنامه ها.طریقه کار با procedure در پاسکال.آشنایی با توابع در پاسکال.آشنایی با توابع استاندارد پاسکال.طریقه کاربا زیربرنامه های بازگشتی با Recursive.آشنایی با انواع داده های ساخت یافته وغیرساخت یافته.طریقه کار با مجموعه ها.اشنایی با رکوردها.آشنایی با فایل ها.آشنایی با فایل های دارای نوع.آشنایی با فایل های متنی.طریقه کار با فایل های متنی.طریقه کاربا فایل های بدون نوع.آشنایی با اشاره گرها.طریقه کار با لیست های پیوندی .آشنایی با پارامترهای باز وبدون نوع.طریقه کار با رشته ها وتوابع رشته ای در پاسکال.آشنایی با تابع رشته ای copy.آشنایی با تابع رشته ای concat.طریقه کار با تابع رشته ای pos.طریقه کار باتابع insert.آشنایی با تابع delete. روش های بهینه سازی دستورات هستند.

  راهنمای خرید اینترنتی تابلو فرش دستباف طرح گل و گلدان مدل RT

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نرم افزار آموزش توربو پاسکال ۷ نشر نوآوران


ویژگی و مشخصات نرم افزار آموزش توربو پاسکال ۷ نشر نوآوران

تصاویر برای نرم افزار آموزش توربو پاسکال ۷ نشر نوآوران

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نرم افزار آموزش توربو پاسکال 7 نشر نوآوران
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نرم افزار آموزش توربو پاسکال 7 نشر نوآوران

برچسب های لازم برای نرم افزار آموزش توربو پاسکال ۷ نشر نوآوران

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نرم افزار آموزش توربو پاسکال ۷ نشر نوآوران |
خرید اینترنتی نرم افزار آموزش توربو پاسکال ۷ نشر نوآوران |
مشخصات و قیمت نرم افزار آموزش توربو پاسکال ۷ نشر نوآوران |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی نرم افزار آموزش توربو پاسکال ۷ نشر نوآوران رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول