راهنمای خرید اینترنتی نیم ست مردانه مدل چشم ببر

راهنمای  خرید اینترنتی نیم ست مردانه مدل چشم ببردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی نیم ست مردانه مدل چشم ببر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری مردانه, زیورآلات مردانه, ست زیورآلات مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/اکسسوری مردانه/زیورآلات مردانه/ست زیورآلات مردانه/

 

نقد و بررسی نیم ست مردانه مدل چشم ببر

محصول مورد نظر شما یعنی نیم ست مردانه مدل چشم ببر در برند ست زیورآلات مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دستبند و گردنبند این نیم ست تماما از سنگ چشم ببر به همراه تزیینات فلزی ساخته شده است. جنس پلاک گردنبند صدف آبالون میباشد که از ویژگی های منحصر به فرد این صدف خاص میتوان به این موارد اشاره کرد؛ صدف گوش دریا یا آبالون شفاده بدن و بخصوص سه چاکرای اول است. افراد تندخو را آرام میسازد. اگر همراه ورزشکاران باشد به ساخت و محافظت از بافت های ماهیچه ای کمک میکند. به درمان شکستگی استخوان کمک کرده و جذب ویتامین آ و دی را افزایش میدهد. هنگام رویارویی با موقعیت های عاطفی سودمند است و همکاری را تقویت میکند. همچنین از خواص سنگ چشم ببر هم میتوان به طور خلاصه به این موارد اشاره کرد. چشم ببر برای افزایش ثروت و زنده دلی استفاده میشود نماد قدرت مردانه است و شجاعت را زیاد میکند، حرکت نور در سطح آن باعث شده سنگ فوق العاده ای برای پیشگویی باشد. از روزگاران قدیم به عنوان سنگ محافظ محسوب میشده و سربازان رومی هنگام جنگ آنرا به همراه خود داشتند و بخصوص برای مقابله با جادوی سیاه مفید است همچنین برای درک حقیقت در هر موقعیتی استفاده میشود. چشم ببر سرعت فعالیت چاکرای سوم را کاسته و از هدر رفت انرژی جلوگیری میکند. متعادل کننده عواطف است که لجاجت را نرم کرده و دیدی روشن به فرد میدهد. سنگ گرمی است و برای افراد ضعیف و بیمار بسیار مفید است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور زئوس مدل شاین مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G به همراه پایه نگهدارنده

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نیم ست مردانه مدل چشم ببر


ویژگی و مشخصات نیم ست مردانه مدل چشم ببر

تصاویر برای نیم ست مردانه مدل چشم ببر

برچسب های لازم برای نیم ست مردانه مدل چشم ببر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نیم ست مردانه مدل چشم ببر |
خرید اینترنتی نیم ست مردانه مدل چشم ببر |
مشخصات و قیمت نیم ست مردانه مدل چشم ببر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی نیم ست مردانه مدل چشم ببر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول