راهنمای خرید اینترنتی هارددیسک اکسترنال لسی مدل ۲big Quadra ظرفیت ۶ ترابایت

راهنمای  خرید اینترنتی هارددیسک اکسترنال لسی مدل ۲big Quadra ظرفیت ۶ ترابایتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هارددیسک اکسترنال لسی مدل ۲big Quadra ظرفیت ۶ ترابایت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, هارد دیسک اکسترنال | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات/هارد دیسک اکسترنال/

 

نقد و بررسی هارددیسک اکسترنال لسی مدل ۲big Quadra ظرفیت ۶ ترابایت

محصول مورد نظر شما یعنی هارددیسک اکسترنال لسی مدل ۲big Quadra ظرفیت ۶ ترابایت در برند هارد دیسک اکسترنال می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
هر روز با حجم زیادی از داده‌های گوناگون سروکار داریم که بخشی از آن‌ها نقشی حیاتی در زندگی‌هایمان دارند و زندگی کاری‌مان را تشکیل می‌دهند. در کنار افراد عادی که به هارددیسک‌های اکسترنال به‌عنوان دستگاهی برای ذخیره‌ی فیلم‌ و عکس و موسیقی نگاه می‌کنند، عده‌ای هم هستند که وجود یک هارددیسک اکسترنال مناسب از ملزومات کاری‌شان به حساب می‌آید. به‌عنوان مثال برای یک تدوینگر فیلم که با فایل‌های حجیم Final Cut Pro X و Adobe Premiere سروکار دارد، یک هارد اکسترنال از نان شب هم واجب‌تر است. هارددیسک اکسترنال LaCie 2big Quadra یکی از مواردی است که می‌‌توان به چنین افرادی پیشنهاد کرد. ۲big Quadra از امکانات مناسبی برای بکاپ گرفتن از داده‌ها برخوردار است و می‌توان با خیال راحت به امنیت آن‌چه در هارددیسک کپی شده‌است اطمینان کرد. این محصول علاوه بر پشتیبانی از USB 3.0 و USB 2.0، از فایروایر (FireWire) نسخه ۴۰۰ و ۸۰۰ هم پشتیبانی می‌کند. سرعت انتقال فایروایر ۸۰۰ چیزی در حدود شش برابر USB 2.0 است و می‌توان برای انتقال اطلاعات از یک کامپیوتر قدیمی به جدید، روی این رابط حساب خاصی باز کرد. ۲big Quadra در حالت پیش‌فرض در پیکربندی RAID 0 عرضه می‌شود که قادر است با این استاندارد به سرعتی تا ۲۱۰ مگابایت بر ثانیه دست پیدا کند. البته به‌سادگی می‌توان هارددیسک‌های داخلی را به پیکربندی RAID 1 درآورد و مطمئن‌ترین حالت عملکرد را به دست آورد. در این حالت حتی یکی از هارددیسک‌های داخلی خراب شوند، هنوز هم یک نسخه‌ی کامل از تمام اطلاعات روی هارددیسک دیگری موجود و قابل استفاده است. این هارددیسک‌ها دارای قابلیت Hot-Swappable هستند و می‌توان حتی در حالت روشن بودن دستگاه هم یکی از آن ها را از مجموعه جدا (در صورت خرابی) و با هارددیسک مشابهی تعویض کرد.
لسی (LaCie) سازوکار پیچیده و خاصی را برای خنک‌سازی این موجود طراحی کرده‌است. این محصول دارای حالتی خاص است که پس گذشت مدت‌زمانی از بی‌فعالیتی هارددیسک، دستگاه به‌صورت اتوماتیک به حالت ذخیره‌ی انرژی برود. بدنه‌ی یکپارچه‌ی تمام‌فلزی ساخته شده از آلومینیوم باعث‌ شده‌است تا ۲big Quadra به میزان ۶۰ درصد خنک‌تر کار کند و کاملا باب طبع حرفه‌ای‌ها و سازمان‌های بزرگ شود.

  راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای امپریو آرمانی مدل AR-1909

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هارددیسک اکسترنال لسی مدل ۲big Quadra ظرفیت ۶ ترابایت


ویژگی و مشخصات هارددیسک اکسترنال لسی مدل ۲big Quadra ظرفیت ۶ ترابایت

تصاویر برای هارددیسک اکسترنال لسی مدل ۲big Quadra ظرفیت ۶ ترابایت

برچسب های لازم برای هارددیسک اکسترنال لسی مدل ۲big Quadra ظرفیت ۶ ترابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هارددیسک اکسترنال لسی مدل ۲big Quadra ظرفیت ۶ ترابایت |
خرید اینترنتی هارددیسک اکسترنال لسی مدل ۲big Quadra ظرفیت ۶ ترابایت |
مشخصات و قیمت هارددیسک اکسترنال لسی مدل ۲big Quadra ظرفیت ۶ ترابایت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هارددیسک اکسترنال لسی مدل ۲big Quadra ظرفیت ۶ ترابایت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول