راهنمای خرید اینترنتی هارددیسک مخصوص RAID لسی مدل ۲big Thunderbolt2 ظرفیت ۱۲ ترابایت

راهنمای  خرید اینترنتی هارددیسک مخصوص RAID لسی مدل ۲big Thunderbolt2 ظرفیت ۱۲ ترابایتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هارددیسک مخصوص RAID لسی مدل ۲big Thunderbolt2 ظرفیت ۱۲ ترابایت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, هارد دیسک اکسترنال | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات/هارد دیسک اکسترنال/

 

نقد و بررسی هارددیسک مخصوص RAID لسی مدل ۲big Thunderbolt2 ظرفیت ۱۲ ترابایت

محصول مورد نظر شما یعنی هارددیسک مخصوص RAID لسی مدل ۲big Thunderbolt2 ظرفیت ۱۲ ترابایت در برند هارد دیسک اکسترنال می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
امروزه در کنار افراد عادی که از هارددیسک‌های اکسترنال به‌عنوان دستگاهی برای ذخیره‌ی فیلم‌ و عکس و موسیقی استفاده می‌کنند، عده‌ای هم هستند که وجود یک هارددیسک اکسترنال مناسب از ملزومات کاری‌شان به حساب می‌آید. به‌عنوان مثال برای یک تدوینگر فیلم که با فایل‌های حجیم Final Cut Pro X و Adobe Premiereسروکار دارد، یک هارد اکسترنال مناسب از نان شب هم واجب‌تر است. هارددیسک اکسترنال LaCie 2big Dual Thunderbolt2 با قابلیت RAID یکی از محصولات جدید شرکت فرانسوی لسی است که بدون شک یک پیشنهاد ایده‌آل برای این افراد خواهد بود. این محصول علاوه بر پشتیبانی از درگاه USB 3.0 و USB 2.0از درگاه Thunderbolt2 هم پشتیبانی می‌کنند. پهنای باند وسیع درگاه Thunderbolt2 سرعت فوق‌العاده تا سقف ۴۲۰ مگابایت بر ثانیه را در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار می‌دهد و از هدر رفتن بی‌مورد زمان، جلوگیری می‌کند. یکی از مزایای آن ویرایش همزمان چندین کلیپ تصویری غیرفشرده با کیفیت ۲k و پردازش ۱۰ بیتی یا اجرای فیلم‌های فشرده شده ۴K است. علاوه بر این، با استفاده از این محصول، تدوین‌گران و مهندسان صدا که از نرم افزار Avid Pro Tools و دیگر نرم افزارهای مشابه استفاده می‌کنند، میکس بسیار سریع و روان تری را تجربه خواهند‌کرد. امکان پیکربندی این دستگاه با یکی از حالاتRAID 0 یا RAID1 از ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه است. انتخاب حالت RAID0، سرعت بیشتر و حالت RAID1 امنیت بالاتری را در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین حالت JBOD مشاهده فعالیت و استفاده مجزا از هر هارددیسک را امکان‌پذیر می‌کند. رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES، سازگاری کامل با نرم افزار ماشین زمان (Time Machine) سیستم عامل مک برای تهیه نسخه پشتیبان، امکان اخطار مشکلات بالقوه از طریق ایمیل و مجهز شدن به قفل کنسینگتون (Kensington) برای جلوگیری از سرقت از دیگر قابلیت های این هارددیسک اکسترنال حرفه‌ای محسوب می‌شود. فن خنک‌کننده‌ی Noctua که در این محصول به‌کار رفته، کارکردی بدون نویز و لرزش ارائه می دهد. در نهایت بدنه‌ی یکپارچه‌ی تمام‌فلزی ساخته شده از آلومینیوم هم سبب شده که دستگاه به میزان ۶۰ درصد خنک‌تر کار کند و کاملا باب طبع حرفه‌ای‌ها و سازمان‌های بزرگ شود.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور آیرون من مدل Avenger مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 11

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هارددیسک مخصوص RAID لسی مدل ۲big Thunderbolt2 ظرفیت ۱۲ ترابایت


ویژگی و مشخصات هارددیسک مخصوص RAID لسی مدل ۲big Thunderbolt2 ظرفیت ۱۲ ترابایت

تصاویر برای هارددیسک مخصوص RAID لسی مدل ۲big Thunderbolt2 ظرفیت ۱۲ ترابایت

برچسب های لازم برای هارددیسک مخصوص RAID لسی مدل ۲big Thunderbolt2 ظرفیت ۱۲ ترابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هارددیسک مخصوص RAID لسی مدل ۲big Thunderbolt2 ظرفیت ۱۲ ترابایت |
خرید اینترنتی هارددیسک مخصوص RAID لسی مدل ۲big Thunderbolt2 ظرفیت ۱۲ ترابایت |
مشخصات و قیمت هارددیسک مخصوص RAID لسی مدل ۲big Thunderbolt2 ظرفیت ۱۲ ترابایت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هارددیسک مخصوص RAID لسی مدل ۲big Thunderbolt2 ظرفیت ۱۲ ترابایت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول