راهنمای خرید اینترنتی هدفون بلوتوثی کی تی مدل X2

راهنمای  خرید اینترنتی هدفون بلوتوثی کی تی مدل X2دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هدفون بلوتوثی کی تی مدل X2 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, هدفون، هدست و هندزفری, هدفون، هدست، میکروفون | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/هدفون، هدست، میکروفون/هدفون، هدست و هندزفری/

 

نقد و بررسی هدفون بلوتوثی کی تی مدل X2

محصول مورد نظر شما یعنی هدفون بلوتوثی کی تی مدل X2 در برند هدفون، هدست و هندزفری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
هدفون بلوتوث X 2 محصول جدید برند KT که متخصص تولید انواع هدفون است , ضد تعریق، مناسب ورزشکاران و استفاده روزانه به بازار عرضه شده که با استفاده از مگنت های پشت گردن بسیار راحت و مناسب برای ورزش های شدید است .این هندزفری دارای کیفیت HIFI در هر طرف برای تفکیک صدا بی نظیر و عمیق تر , بیس بسیار بسیار قوی و انتشار صدای زیر و بم بصورت مجزا می باشد . برای این مدل، یک میکروفون در نظر گرفته‌ شده‌ است تا کاربران قادر به مکالمه با موبایل خود باشند.از ویژگی های دیگر این هندزفری نمایش میزان شارژ آن بر روی نمایشگر گوشی موبایل می باشد که لازم است ورژن بلوتوث موبایلتان ۵ باشد و همچنین بلوتوث ورژن ۵ در مصرف باتری بسیار کم مصرف و دارای قابلیت استند بای برای عمر باتری و قابلیت امنیتی که برای اولین اتصال به هر دستگاه جدید باید کلید روشن شدن هدفون را ۸ ثانیه نگه دارید تا برای دستگاه های جدید قابل شناسایی باشد. شارژ دهی این هدفون باتوجه به باتری قوی آن بسیار خوب بوده و در تست ها یک هفته استندبای و با ولوم ۷۰% توانسته حدود ۵ ساعت دائما موزیک پخش کند

  راهنمای خرید اینترنتی تی شرت ورزشی پسرانه کرویت مدل t200

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هدفون بلوتوثی کی تی مدل X2


ویژگی و مشخصات هدفون بلوتوثی کی تی مدل X2

تصاویر برای هدفون بلوتوثی کی تی مدل X2

برچسب های لازم برای هدفون بلوتوثی کی تی مدل X2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هدفون بلوتوثی کی تی مدل X2 |
خرید اینترنتی هدفون بلوتوثی کی تی مدل X2 |
مشخصات و قیمت هدفون بلوتوثی کی تی مدل X2 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هدفون بلوتوثی کی تی مدل X2 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول