راهنمای خرید اینترنتی هدفون بی سیم مدل Y2

راهنمای  خرید اینترنتی هدفون بی سیم مدل Y2دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هدفون بی سیم مدل Y2 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, هدفون، هدست و هندزفری, هدفون، هدست، میکروفون | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/هدفون، هدست، میکروفون/هدفون، هدست و هندزفری/

 

نقد و بررسی هدفون بی سیم مدل Y2

محصول مورد نظر شما یعنی هدفون بی سیم مدل Y2 در برند هدفون، هدست و هندزفری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اگر به دنبال تهیه هدفون بی‌سیم گیمینگ با دیلی کم هستید، هدفون بلوتوثی مدل Y2 یکی از جدیدترین گزینه‌های موجود در بازار است. این مدل با ابعادی کوچک به بازار عرضه شده است. این ابعاد و وزن باعث شده تا علاوه بر آسان‌تر شدن جابه‌جایی هدفون، استفاده دراز مدت از آن گوشتان را خسته نکند. این مدل برای اتصال به دستگاه‌تان به بلوتوث نسخه ۵.۰ مجهز شده است. هدفون بی سیم Y2 دارای میکروفون با کیفیت است و همین باعث شده تا این مدل برای افرادی که قصد مکالمه دارند گزینه مناسبی باشد. از ویژگی‌های اصلی این محصول محفظه نگهدارنده یا همان کیس آن است. این کیس قابلیت شارژ هدفون را دارد . برای شارژ این مدل کافی است از درگاه USB-C تعبیه شده برای این هدفون استفاده کنید. لازم به ذکر است که باتری این محصول ۴-۶ ساعت در حالت مکالمه و ۴-۶ ساعت در حالت پخش موسیقی دوام خواهد داشت.

  راهنمای خرید اینترنتی عسل آویشن خاسین- 1 کیلوگرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هدفون بی سیم مدل Y2


ویژگی و مشخصات هدفون بی سیم مدل Y2

تصاویر برای هدفون بی سیم مدل Y2

برچسب های لازم برای هدفون بی سیم مدل Y2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هدفون بی سیم مدل Y2 |
خرید اینترنتی هدفون بی سیم مدل Y2 |
مشخصات و قیمت هدفون بی سیم مدل Y2 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هدفون بی سیم مدل Y2 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول