راهنمای خرید اینترنتی واترجت دندان خانگی گلویش استایل مدل WJ 10

راهنمای  خرید اینترنتی واترجت دندان خانگی گلویش استایل مدل WJ 10دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی واترجت دندان خانگی گلویش استایل مدل WJ 10 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بهداشت دهان و دندان, زیبایی و سلامت, لوازم بهداشتی, مسواک برقی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم بهداشتی/بهداشت دهان و دندان/مسواک برقی/

 

نقد و بررسی واترجت دندان خانگی گلویش استایل مدل WJ 10

محصول مورد نظر شما یعنی واترجت دندان خانگی گلویش استایل مدل WJ 10 در برند مسواک برقی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یک واترفلاشر برقی می‌تواند بهترین وسیله کاربردی برای پاکسازی بین دندان و لثه و حذف بوی بد دهان باشد و شما را در داشتن یک لبخند زیبا و رایحه خوشایند دهان کمک کند. واترفلاشر برقی گلویش استایل مدل WJ 10 نیز با هدف و کاربرد خانگی و بدون خطر طراحی و تولید گردیده است. بسیاری از ما برند گلویش استایل را می شناسیم. این برند را با تولید محصولات زیبایی می‌شناسیم. اما این بار با تولید یک واترفلاشر دندان برقی قدرتمند یک محصول کاملا نوبین و تازه به بازار جهان عرضه کرده است. دندان یک عضو حساس است و باید در مراقبت آن دقت داشت. هارمن در تولید واترجت دندان برقی خود از یک موتور واترشات بسیار قدرتمند استفاده کرده است که برای ساخت یک ابزار ساتاندارد دندان بسیار مناسب است. این محصول با داشتن فناوری WATERSHOT SCOB هیچگونه آسیبی به مینای دندان نمی‌رساند و تنها اجرام روی آن و بین لثه و دندان را به آرامی و بسیار عمیق پاکسازی می‌کند. در قسمت الکتریکی نیز از یک مینی موتور ویبراتور با قدرت پمپ ۱۰۰۰ میلی لیتر بر دقیقه برای تولید پمپاژ بسیار قوی و ریز استفاده گردیده است. واترجت برقی برای پاکسازی جرم چای، قهوه، شیرینی و شکلات، دخانیات، رسوب پشت دندان و … بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. واترجت گلویش استایل نیز مانند سایر محصولات این برند دارای استانداردهای CE (مجوز فروش در اروپا) و ROHS (استفاده از الاستیک به جای پلاستیک برای فرسایش سریع در طبیعت) و FC ( استفاده از مواد اولیه ایمن برای تماس با پوست) و FDA( تاییدیه بهداشت جهانی) است. برای تولید این محصول از مواد اولیه ایمن استفاده گردیده است و دارای تمام استانداردهای لازم است.

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب لنز ناخن مدل ML007

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه واترجت دندان خانگی گلویش استایل مدل WJ 10


ویژگی و مشخصات واترجت دندان خانگی گلویش استایل مدل WJ 10

تصاویر برای واترجت دندان خانگی گلویش استایل مدل WJ 10

برچسب های لازم برای واترجت دندان خانگی گلویش استایل مدل WJ 10

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه واترجت دندان خانگی گلویش استایل مدل WJ 10 |
خرید اینترنتی واترجت دندان خانگی گلویش استایل مدل WJ 10 |
مشخصات و قیمت واترجت دندان خانگی گلویش استایل مدل WJ 10 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی واترجت دندان خانگی گلویش استایل مدل WJ 10 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول