راهنمای خرید اینترنتی وان حمام پلاستونیک مدل BPL – 250

راهنمای  خرید اینترنتی وان حمام پلاستونیک مدل BPL – 250دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی وان حمام پلاستونیک مدل BPL – 250 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

حمام, حمام و سرویس بهداشتی, خانه و آشپزخانه, وان و جکوزی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/حمام و سرویس بهداشتی/حمام/وان و جکوزی/

 

نقد و بررسی وان حمام پلاستونیک مدل BPL – 250

محصول مورد نظر شما یعنی وان حمام پلاستونیک مدل BPL – 250 در برند وان و جکوزی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
وان حمام ساده مدل BPL-250 از پلی اتیلن درجه یک و بهداشتی تولید شده و استحکام بسیار بالایی دارد. این وان حمامی نیاز به نصب ندارد و به راحتی می توان آن را جابه جا کرد و در هرجایی مثل حمام، تراس یا حیاط از آن استفاده کرد و پس از استفاده به انباری یا هرجای دیگری انتقال داد. خوشبختانه برای قرار دادن این وان حتی نیاز به دیواره نیز نمی باشد و می توان بر روی وجه صاف عرضی آن به صورت ایستاده قرار داد.در صورتی که درب حمام شما بیش از ۴۷ سانتی متر می باشد به راحتی می توانید با کج کردن این وان، آنرا به داخل حمام انتقال و از آن استفاده نمایید. وزن کم، قیمت پایین و طول عمر بسیار بالا از ویژگی های وان حمام ساده BPL-250 است.
برای تخلیه آب درون وان حمام، یک فیتینگ به همراه درپوش نصب شده است و به راحتی با باز کردن درپوش می توان اقدام به تخلیه آب نمود. لازم به ذکر است که حتماً برای استفاده از این وان باید آن را در مکانی استفاده کرد که امکان تخلیه و هدایت آب وجود داشته باشد زیرا از خروجی آن احتمال چکیدن اندکی قطره آب وجود دارد و این جز ایراد محصول به حساب نمی آید.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ طرح السا و انا مدل ELSA 23

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه وان حمام پلاستونیک مدل BPL – 250


ویژگی و مشخصات وان حمام پلاستونیک مدل BPL – 250

تصاویر برای وان حمام پلاستونیک مدل BPL – 250

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه وان حمام پلاستونیک مدل BPL - 250

برچسب های لازم برای وان حمام پلاستونیک مدل BPL – 250

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه وان حمام پلاستونیک مدل BPL – 250 |
خرید اینترنتی وان حمام پلاستونیک مدل BPL – 250 |
مشخصات و قیمت وان حمام پلاستونیک مدل BPL – 250 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی وان حمام پلاستونیک مدل BPL – 250 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول