راهنمای خرید اینترنتی وان قلع مدل TCT-21

راهنمای  خرید اینترنتی وان قلع مدل TCT-21دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی وان قلع مدل TCT-21 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم جانبی ابزار برقی، شارژی و بادی, لوازم جانبی هویه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/لوازم جانبی ابزار برقی، شارژی و بادی/لوازم جانبی هویه/

 

نقد و بررسی وان قلع مدل TCT-21

محصول مورد نظر شما یعنی وان قلع مدل TCT-21 در برند لوازم جانبی هویه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
برای لحیم کاری برد های الکترونیکی و یا لحیم زدن به سیم های مسی ، از وان قلع برای تسریع و دقت در انجام کار استفاده می شود که فرآیند خاصی داشته و باید دمای قلع را به حدود ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتیگراد رسانده و سپس سطح یا بخشی که قرار است لحیم بر روی آن انجام شود را باید به فلاکس ( Flux ) آغشته کرد و بمدت ۱.۵ الی ۲.۵ ثانیه سطح را درتماس با قلع مذاب قرارداد. در دستگاه مدل TCT-21 دهانه وان ۵ سانتیمتر قطر دارد که برای لحیم کاری بردهای کوچک با ابعاد ۳.۵ در ۳.۵ سانتیمتر و یا کوچکتر ، مناسب است. برای تنظیم دما از ولوم دستگاه می توان استفاده کرد . میزان گرمایش المنت گرم کننده با یک دیمر تغییر کرده و به گونه ای با تثبیت شرایط ، دما نیز ثابت می ماند .توان دستگاه ۱۵۰وات است . برای دوام بیشتر دستگاه ولوم را در وسط یعنی حدود عدد ۶ و یا کمتر قراردهید و زمانی که از دستگاه بیش از ۱۰ دقیقه استفاده نمی کنید آن را خاموش کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی پودر دکلره آوایی مدل Wht وزن 500 گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه وان قلع مدل TCT-21


ویژگی و مشخصات وان قلع مدل TCT-21

تصاویر برای وان قلع مدل TCT-21

برچسب های لازم برای وان قلع مدل TCT-21

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه وان قلع مدل TCT-21 |
خرید اینترنتی وان قلع مدل TCT-21 |
مشخصات و قیمت وان قلع مدل TCT-21 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی وان قلع مدل TCT-21 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول