راهنمای خرید اینترنتی پابند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۲۰۴۷

راهنمای  خرید اینترنتی پابند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۲۰۴۷دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پابند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۲۰۴۷ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, پابند طلا زنانه, زنانه, زیورآلات طلا زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات طلا زنانه/پابند طلا زنانه/

 

نقد و بررسی پابند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۲۰۴۷

محصول مورد نظر شما یعنی پابند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۲۰۴۷ در برند پابند طلا زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پابند طلا زنانه گندم از پابندهایی می باشد که ریسه گالری در طراحی و تولید آن تنها از طلا استفاده کرده است. این پابند زنانه که مناسب برای خانم‌هاست زنجیری به طول ۲۵ سانتی متر دارد. پلاک این پابند نمادی از خوشه‌ی گندم است که نماد برکت و فراوانی است و خانم‌هایی که به سایر فلزات حساسیت دارند، می‌توانند بدون نگرانی، در تمام طول روز این گردنبند را به گردن‌شان بیاندازند. گندم یکی از سمبل هایی است که از فرهنگ شمال اروپا وارد فرهنگ رم و ایران شده است. این سمبل در بسیاری مواقع نمادی از حضرت عیسی هم می باشد اما به طور طبیعی این سمبل با خودش پول به همراه دارد و سمبلی از برکت و برد هست. هدیه هایی که در آن از طلا استفاده شده، یکی از ارزشمندترین هدیه‌هایی هست که می توان به خانم ها تقدیم کرد. در کنار تمام زیبایی هایی که طلا دارد، خواص طلا هم برای خانم ها بسیار مناسب است و همین موجب شده که استفاده از طلا به امری اجتناب ناپذیر برای آنها تبدیل شود. استفاده‌ی روزانه از طلا، به کاهش تپش قلب و کنترل فشار خون کمک می‌کند. همچنین طلا در شادابی روح و سلامت، تاثیر به سزایی می‌گذارد. این فلز به خاطر طبیعت گرمی که دارد به قلب نیرو می‌بخشد و باعث تقویت روند فعالیت ارگانیسم خانم‌ها می شود. همان‌طور که پیش‌تر عنوان شد جنس پابند طلا زنانه گندم از طلاست و رنگ طلایی، علاوه بر خیره کنندگی، روانشناسی جالبی هم دارد. نمادی برای دانش، موفقیت، ثروت، مهربانی و سخاوت هست. اگه رنگ طلایی از طیف تیره باشد، نشان دهنده‌ی انرژی معنوی و اگر از طیف روشن‌تر باشد، نشان دهنده‌ی ثروت و قدرت است. اگه به رنگ طلایی علاقه دارید، شخصی دوست داشتنی و متعهد هستید که دیگران در حضور شما احساس خوبی پیدا می‌کنند.

  راهنمای خرید اینترنتی جوراب نوزادی مدل خرس کوچولو

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پابند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۲۰۴۷


ویژگی و مشخصات پابند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۲۰۴۷

تصاویر برای پابند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۲۰۴۷

برچسب های لازم برای پابند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۲۰۴۷

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پابند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۲۰۴۷ |
خرید اینترنتی پابند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۲۰۴۷ |
مشخصات و قیمت پابند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۲۰۴۷ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پابند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۲۰۴۷ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول