راهنمای خرید اینترنتی پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده مجموعه ۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده مجموعه ۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده مجموعه ۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, لوازم اصلاح مو, لوازم بهداشتی, موبر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم بهداشتی/لوازم اصلاح مو/موبر/

 

نقد و بررسی پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده مجموعه ۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده مجموعه ۲ عددی در برند موبر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پودر موبر گیاهی ساپاژو اصل : پودر موبر ساپاژو یا واجبی است که برای از بین بردن موهای زاید بدن بکار می رود. یکی از مواد سازنده آن آهک است. پودر موبر ساپاژو در واقع یک مدل پودر موبر قدیمی است که خواصی بینهایت دارد. به روایتی وقتی دارید از پودر موبر ساپاژو استفاده میکنید دارید شیمی درمانی می کنید. پودر موبر گیاهی ساپاژو یک محصول بهداشتی برای از بین بردن مو های زائد قسمت های مختلف بدن است که بخاطر داشتن ترکیبات گیاهی موثر دارای ویژگی های منحصر به فردی است که کمتر در محصولات مشابه یافت میشود. این محصول با داشتن ترکیب انحصاری هایپو پیگمنتالین ( عصاره شیرین بیان، ویتامین C، ریشه توت و گلوکز آمین ) است . این ترکیب باعث روشن شدن پوست و رفع تیرگی در نواحی حساس مانند زیر بغل و کشاله ران میگردد. فواید پودر موبر گیاهی ساپاژو چیست ؟ پودر واجبی خاصیت تمیز کنندگی و ضد عفونی کنندگی است و باعث می شود موهای کل اعضای بدن با آن رفع شود. فواید پودر موبر و نوره به علت وجود آرسنیک در آن است که متأسفانه امروزه این ماده در کارخانجات از آن جدا شده و به خارج از کشور صادر میشود . همین ماده در خارج کشور به صورت شیمیایی جهت تهیه داروی ضد سرطان با نام آرسنیک تری اکـساید استفاده شده و دوباره ما آنرا به کشور با هزینه زیادی وارد می کنیم. یکی از فواید پودر موبر رفع موهای زاید است. یکی دیگر از فواید پودر موبر کم شدن موهای بدن است . از دیگر خواص پودر موبر میتوان به خاصیت لایه برداری وسفید کنندگی پوست اشاره کرد. همچنین بو های نامطبوع ناشی از عرق بدن را خنثی میکند . همچنین با خاصیت لایه برداری خود باعث کاهش چین و چروک های نواحی مانند ارنج و زانو نیز می گردد. پودر موبر گیاهی ساپاژو با استفاده از ترکیبات معطر گیاهی در ساخت آن باعث میشود نسبت به محصولات سنتی بوی کمتری ایجاد نماید که از مزایای بسیار مهم آن بشمار می آید.

  راهنمای خرید اینترنتی پرده مدل b1341 سایز 140×280 سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده مجموعه ۲ عددی


ویژگی و مشخصات پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده مجموعه ۲ عددی

تصاویر برای پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده مجموعه ۲ عددی

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده مجموعه 2 عددی

برچسب های لازم برای پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده مجموعه ۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده مجموعه ۲ عددی |
خرید اینترنتی پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده مجموعه ۲ عددی |
مشخصات و قیمت پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده مجموعه ۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده مجموعه ۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول