راهنمای خرید اینترنتی پیستوله بادی رونیکس مدل RH-6313

راهنمای  خرید اینترنتی پیستوله بادی رونیکس مدل RH-6313دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پیستوله بادی رونیکس مدل RH-6313 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, پیستوله و رنگ پاش, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/پیستوله و رنگ پاش/

 

نقد و بررسی پیستوله بادی رونیکس مدل RH-6313

محصول مورد نظر شما یعنی پیستوله بادی رونیکس مدل RH-6313 در برند پیستوله و رنگ پاش می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
استفاده از قلم‌مو برای انجام نقاشی و رنگ‌آمیزی انرژی و زمان زیادی از شما می‌گیرد. بنابراین شرکت‌های تولید ابزارهای ساختمانی اقدام به تولید وسیله‌ای دیگر به نام پیستوله کردند. پیستوله‌ها در دو نوع برقی و بادی وجود دارد. شرکت «رونیکس» (Ronix) چندین محصول از پیستوله‌های بادی را تولید کرده است. یکی از این پیستوله‌ها، مدل RH-6313 است. این مدل با وزن ۷۳۵ گرم و نازلی با قطر خروجی ۱.۳ تولید می‌شود. جنس نازل این محصول از استیل است و به‌وسیله‌ی دستگاه CNC (که دقت بسیار بالایی دارد) تولیدشده است. همچنین مخزن فلزی این مدل گنجایش ۶۰۰ میلی‌لیتر رنگ را دارد و باروکش کروم نیکل ضدزنگ آغشته می‌شود. اقلامی که به همراه این محصول در اختیار خریدار قرار می‌گیرد، شامل یک آچار، یک فرچه کوچک و یک فیلتر است.
در نظر داشته باشید که برای استفاده از پیستوله‌های بادی نیاز به یک منبع باد مانند کمپرسور هوا دارید. شرکت رونیکس سوزن فولادی را برای این مدل پیستوله بادی انتخاب کرده تا از این محصول در فشارهای بالا هم بتوان استفاده کرد. برای سرعت بخشیدن به رنگ‌آمیزی، بهتر است بجای استفاده از قلم‌مو، از پیستوله‌ی بادی مدل RH-6313 استفاده کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی شیر آشپزخانه ماهریس مدل دومنظوره هلیا استیل مات

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پیستوله بادی رونیکس مدل RH-6313


ویژگی و مشخصات پیستوله بادی رونیکس مدل RH-6313

تصاویر برای پیستوله بادی رونیکس مدل RH-6313

برچسب های لازم برای پیستوله بادی رونیکس مدل RH-6313

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پیستوله بادی رونیکس مدل RH-6313 |
خرید اینترنتی پیستوله بادی رونیکس مدل RH-6313 |
مشخصات و قیمت پیستوله بادی رونیکس مدل RH-6313 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پیستوله بادی رونیکس مدل RH-6313 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول