راهنمای خرید اینترنتی چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL

راهنمای  خرید اینترنتی چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YLدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

چراغ مطالعه, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/چراغ مطالعه/

 

نقد و بررسی چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL

محصول مورد نظر شما یعنی چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL در برند چراغ مطالعه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
چراغ رومیزی هوشمند شیائومی با برخورداری از طراحی تاشو، به راحتی قابل حمل می باشد. این چراغ رومیزی بدنه ای از جنس آلیاژ آلومینیوم با دوام بالا دارد. سر دایره ای شکل چراغ با قطر ۱۱۶ میلی متر، منطقه گسترده ای را روشن کرده و نور یکنواختی را ایجاد می نماید. به لطف پایه کوچک و بازوی دوتایی، فضای بیشتری را برای کار روی میز خواهید داشت. نور چراغ مساحتی به اندازه ۱.۲ مترمربع را پوشش می دهد. بنابراین، کل میز روشن خواهد شد. قابلیت تنظیمات چراغ در زوایای مختلف، نیازهای روشنایی را در موقعیت های مختلف مانند مطالعه یا انجام دیگر کارها برآورده می سازد.
چراغ رومیزی شیائومی تنظیمات چرخش سه محوره را ارائه می دهد.
چراغ رومیزی شیائومی برای کارکردن، مطالعه کردن، ساخت کاردستی و … گزینه ای ایده آل می باشد. روشنایی چراغ به اندازه ۷۰۰ لومن، سطح وسیعی از میز را با نوری یکنواخت به خوبی روشن می نماید. شما می توانید میزان روشنایی و دمای رنگ را به سلیقه خود با استفاده از دکمه مرکزی به راحتی تنظیم نمایید. همچنین، می توانید اپلیکیشن Mi Smart Home را در گوشی خود دانلود نموده و از طریق آن می توانید چراغ را از راه دور کنترل نمایید و یا آن را به سایر دستگاه های هوشمند متصل نمایید. این چراغ دو حالت روشنایی را ارائه می دهد:
حالت فوکوس: کاربران می توانند یک زمان تمرکز و یک زمان استراحت را تنظیم نمایند. این چراغ به کاربران یادآوری می کند که برای مدتی خاص استراحت کوتاهی داشته باشند تا کارایی افزایش یافته و خستگی چشم ها کاهش یابد.
حالت مطالعه: این حالت دمای رنگی خنثی تری را به کاربران ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا به مدت طولانی تری بدون خستگی به مطالعه بپردازید.
نور این چراغ خیره کننده نیست. تابش خیره کننده نور چراغ می تواند به سلامتی چشمان شما آسیب برساند. اما توزیع یکنواخت نور از تابش مستقیم نور جلوگیری کرده و از آسیب رسیدن به چشم شما خودداری می نماید.
این چراغ رومیزی با برخورداری از گواهی نور آبی TUV، از چشمان شما به طور حرفه ای محافظت می نماید. نور چراغ بسیار نزدیک به نور طبیعی می باشد و هیچ نور استروبوسکوپی ندارد. پارامتر مهم دیگری که باید آن را مورد توجه قرار داد، دمای نور منبع روشنایی می باشد که نشان دهنده سرد یا گرم بودن منبع نور است. مثلاً دمای رنگ هنگام طلوع و غروب، ۲۰۰۰K است.

  راهنمای خرید اینترنتی روان نویس مدل فانتزی کد 459 به همراه پاک کن

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL


ویژگی و مشخصات چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL

جنس بدنه
فلز
نوع گردنی
متحرک
قابلیت تنظیم زاویه تابش نور
دارد
منبع تغذیه
آداپتور

تصاویر برای چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL

برچسب های لازم برای چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL |
خرید اینترنتی چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL |
مشخصات و قیمت چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول