راهنمای خرید اینترنتی کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUS

راهنمای  خرید اینترنتی کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUSدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUS توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, کارواش, لوازم جانبی خودرو, نظافت و نگهداری خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/نظافت و نگهداری خودرو/کارواش/

 

نقد و بررسی کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUS

محصول مورد نظر شما یعنی کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUS در برند کارواش می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کارواش دینامی ۱۴۰ بار ماکسیم مدل MAXIM ساخت چین و تحت لیسانس کره و از نوع کارواش های خانگی و القایی (دینامی) محسوب می شود، دارای موتور بسیار قدرتمندی ۲ اسب که آب را بافشار بسیار بالای خارج می کند تا کاربران در هنگام استفاده از این دستگاه مشکلی نداشته باشند. با توجه به وزن دستگاه در هنگام جابجایی آن هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت، و باتوجه به اقلام همراه این محصول شما می توانید یک شستشوی قابل قبول و راحتی داشته باشید . کارواش دینامی ۱۴۰ بار ماکسیم مدل MAXIM دارای موتوری بسیار قوی با توان ۲ اسب که قادر است آب را با فشار ۱۴۰ بار با حداکثر دبی ۸ لیتر بر دقیقه خارج کنند، البته به جهت ایمنی بیشتر به محض برداشتن دست از روی دستی موتور دستگاه نیز خاموش می شود. این دستگاه دارای ۵ متر شیلینک می باشد که برای جمع آوری شیلنگ دستگاه شما به راحتی می توانید، آن را به گیره های مخصوص روی دستگاه مهار کنید و حتی دسته های را جمع کرده و در جای مخصوص قرار دهید. از دیگر ویژگی های کارواش دینامی ۱۴۰ بار ماکسیم مدل MAXIM ، می توان به پمپ بسیار قوی مجهز به سه پیستون از جنس فولاد ضد زنگ ، پاشش آب به صورت سوزنی و افشان ، شیر اطمینان قطع کن خودکار ، فیلتر صافی آب و حفاظت موتور در برابر حرارت بالا اشاره کرد. کارواش ها را می توان با استفاده زا قدرت فشار آب خروجی نیز دسته بندی کنیم، معمولا شرکت ها سازنده دستگاه های کارواش دستگاه های خود را با فشار آب خروجی ۱۰۰ ، ۱۳۰ ، ۱۴۰ ، ۱۶۰ و ۱۸۰ بار می سازند. کارواش های با فشار ۱۰۰، ۱۳۰ و ۱۴۰ بار برای مصارف خانگی مناسب هستند و کارواش های ۱۶۰ و ۱۸۰ برای مصارف صنعتی کاربرد دارند.
در نهایت فروشگاه آساک به شما اطمینان می دهذ که این دستگاه رضاین کامل شما را به ارمغان خواهد آورد.

  راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه کد 47

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUS


ویژگی و مشخصات کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUS

تصاویر برای کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUS

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUS
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUS

برچسب های لازم برای کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUS

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUS |
خرید اینترنتی کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUS |
مشخصات و قیمت کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUS |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کارواش موتور القایی مدل NEW140BARmAXSIM PLUS رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول