راهنمای خرید اینترنتی کاغذ تیما مدل رولی کد W30-35L

راهنمای  خرید اینترنتی کاغذ تیما مدل رولی کد W30-35Lدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاغذ تیما مدل رولی کد W30-35L توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دفتر و کاغذ, کاغذ, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/دفتر و کاغذ/کاغذ/

 

نقد و بررسی کاغذ تیما مدل رولی کد W30-35L

محصول مورد نظر شما یعنی کاغذ تیما مدل رولی کد W30-35L در برند کاغذ می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
رول کاغذی تیما به عرض ۳۰ سانتیمتر و طول ۳۵ متر از جنس کاغذ تحریر ۸۰ گرم می باشد. کاغذ دارای ظاهری سفید، بافتی متراکم و محصول کشور اندونزی می باشد. این رول انتخاب مناسبی برای انواع مصارف خانگی ، طراحی و نقاشی ، رسم الگو و نقشه های مهندسی و…می باشد.ضخامت این کاغذ ۸۰ گرم است به این معنا که یک متر مربع از این کاغذ دارای وزن ۸۰ گرم می باشد. شما میتوانید با نصب این رول بر روی دیوار اطاق کودک به مقدار دلخواه بوم نقاشی در اختیار کودکانتان قرار بدهید. کودکان با خیال راحت و فارغ از نگرانی های مرسوم برای خط خطی کردن دیوارها میتوانند بر روی این کاغذ نقاشی کنند. مهد کودک ها با نصب این رول های کاغذی در واقع کلاس های نقاشی دایر میکنند و از این رول به عنوان ابزاری بسیار کارآمد جهت انواع کارهای هنری استفاده میکنند. کودکان میتوانند انواع رنگ ها از آبرنگ تا گواش را بر روی این کاغذ استفاده کنند و دانشجویان و مهندسان میتوانند انواع کارهای طراحی و مهندسی را به هر مقدار که نیاز دارند روی سطح این کاغذ اجرا کنند.
عرض این کاغذ ۳۰ سانت و طول آن ۳۵ متر است که این دسترسی به هر مقدار سطح را ممکن میکند.
تیما با استفاده از مغزی های مقوایی با شعاع داخلی ۵ سانتی متر ، کاغذ را به صورت رول پیچیده و در فرآیند پیچش هیچ گونه تاخوردگی در کاغذ ایجاد نمیشود. ویژگی مهم رول های کاغذی تیما جنس عالی و پیچش بسیار با کیفیت کاغذ است.

  راهنمای خرید اینترنتی كتاب فتوشاپ CS4 اثر مرجان كشاورزي و مهرداد احمدي شيخاني نشر فرهنگ صبا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاغذ تیما مدل رولی کد W30-35L


ویژگی و مشخصات کاغذ تیما مدل رولی کد W30-35L

تصاویر برای کاغذ تیما مدل رولی کد W30-35L

برچسب های لازم برای کاغذ تیما مدل رولی کد W30-35L

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاغذ تیما مدل رولی کد W30-35L |
خرید اینترنتی کاغذ تیما مدل رولی کد W30-35L |
مشخصات و قیمت کاغذ تیما مدل رولی کد W30-35L |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاغذ تیما مدل رولی کد W30-35L رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول