راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل ریویل مناسب برای گوشی موبایل اپل آیفون ۶

راهنمای  خرید اینترنتی کاور مدل ریویل مناسب برای گوشی موبایل اپل آیفون ۶دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل ریویل مناسب برای گوشی موبایل اپل آیفون ۶ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کیف و کاور گوشی, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/کیف و کاور گوشی/

 

نقد و بررسی کاور مدل ریویل مناسب برای گوشی موبایل اپل آیفون ۶

محصول مورد نظر شما یعنی کاور مدل ریویل مناسب برای گوشی موبایل اپل آیفون ۶ در برند کیف و کاور گوشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شاید زمانی که اولین گوشی موبایل وارد بازار شد تصور نمی‌شد که امکانات و قابلیت‌های آن به حدی افزایش یابد که جز یکی از ضروری‌ترین ملزومات زندگی افراد شود. افزایش قابلیت‌های ارتباطی، برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی نصب‌شده روی آن‌ها، دوربین‌های باکیفیت و … سبب شدند تا اعتیاد به گوشی‌های موبایل روزبه‌روز بیشتر شود.
حتما نسل اولیه گوشی‌های موبایل با آن ابعاد و اندازه بزرگشان را به یاد دارید که از آن‌ها فقط برای مکالمه استفاده می‌شد. ازآنجایی‌که نگهداری آن‌ها درون جیب کمی سخت بود، کیف‌هایی برای اتصال آن‌ها به کمر ساخته شد. کیف‌هایی که معمولا بر اساس اندازه گوشی خاصی ساخته نشده بود و تقریبا به‌قدری فضای اضافی داشت که هر مدل گوشی موبایلی می‌توانست درون آن‌ها قرار بگیرد. ازآنجایی‌که گوشی‌های نسل قدیم ضخامت بیشتر، صفحه‌نمایش کوچک‌تر و قطعات ارزان‌تر و ساده‌تری داشتند، این کیف‌ها معمولا جنس مقاومی نداشتند و بیشتر برای حمل گوشی استفاده می‌شدند. حال که زندگی بدون گوشی‌های موبایل، نسبتا سخت شده است، اهمیت محافظت و نگهداری از گوشی‌های موبایل بیش‌ازپیش نمایان می‌شود.
بعد از تولید گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر، ضخامت کمتر و البته قیمت بیشتر، ابزار محافظت از آن‌ها هم کامل‌تر و تخصصی‌تر شد. به‌طوری‌که برای هر مدل خاص، کیف یا کاوری مخصوص همان مدل، ساخته شد. کیف، کاور و بامپر انواع رایج ابزار محافظت برای گوشی‌هاست.
منظور از کاور ها، محافظی است که قسمت پشت‌گوشی را پوشش می‌دهد و لبه‌های جانبی را در بر می‌گیرد. بدیهی است که در این محصولات، صفحه‌نمایش گوشی محافظت نمی‌شود. البته کاور هایی هستند که با داشتن لبه‌های برجسته، فاصله‌ای بین صفحه‌نمایش و سطوح تخت ایجاد می‌کنند تا وقتی‌که گوشی را به‌صورت پشت‌ورو بر روی سطحی قرار می‌دهید، از ایجاد خط و خش بر روی صفحه‌نمایش جلوگیری کند. جنس بیشتر کاور های موجود در بازار معمولا از سیلیکون(که به کاور های ژله‌ای معروف شده اند) و یا پلی کربنات است.
کاور های سری Reveal که تحت برند Griffin تولید می‌شوند، وزن کمی دارند و از نوعی پلاستیک سخت(پلی کربنات) ساخته‌شده‌اند. این کاور ها به‌خوبی قسمت پشت‌گوشی را می‌پوشانند اما در این قسمت از شفافیت بالایی برخوردارند که مانع نمایش جزئیات پشت‌گوشی نمی‌شود. Reveal ضخامت کمی دارد و فقط ۱.۶ میلی‌متر بر ضخامت گوشی اضافه می‌کند. محل قرارگیری دوربین، فلاش، درگاه‌های هندزفری و شارژ به‌خوبی جانمایی شده و وجود این کاور خللی برای کار با گوشی آیفون ۶ ایجاد نمی‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور طرح میکی موس کد 921 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Lite

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور مدل ریویل مناسب برای گوشی موبایل اپل آیفون ۶


ویژگی و مشخصات کاور مدل ریویل مناسب برای گوشی موبایل اپل آیفون ۶

تصاویر برای کاور مدل ریویل مناسب برای گوشی موبایل اپل آیفون ۶

برچسب های لازم برای کاور مدل ریویل مناسب برای گوشی موبایل اپل آیفون ۶

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور مدل ریویل مناسب برای گوشی موبایل اپل آیفون ۶ |
خرید اینترنتی کاور مدل ریویل مناسب برای گوشی موبایل اپل آیفون ۶ |
مشخصات و قیمت کاور مدل ریویل مناسب برای گوشی موبایل اپل آیفون ۶ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل ریویل مناسب برای گوشی موبایل اپل آیفون ۶ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول