راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل BTI-SLCNLNZ مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 pro

راهنمای  خرید اینترنتی کاور مدل BTI-SLCNLNZ مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 proدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل BTI-SLCNLNZ مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 pro توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کیف و کاور گوشی, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/کیف و کاور گوشی/

 

نقد و بررسی کاور مدل BTI-SLCNLNZ مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 pro

محصول مورد نظر شما یعنی کاور مدل BTI-SLCNLNZ مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 pro در برند کیف و کاور گوشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کاور سیلیکون با محافظ لنز: از سال ۲۰۲۰ میلادی، تولید کنندگان قاب های سیلیکون، محافظ لنز دوربین را نیز به گارد اضافه کردند، تا دوربین موبایل در بالاترین سطح حفاظتی قرار گرفته و از طرفی نیازی به خرید محافظ لنز جداگانه نباشد، در نتیجه در هزینه ها صرفه جویی گردیده است. قاب Iphone 13 proدارای ویژگی هایی به شرح زیر است:استقامت بالا.رنگ ثابت و بدون تغییر.پوشش کامل موبایل.رنگ بندی بسیار متنوع.طراحی ساده. قاب های سیلیکون از دو لایه داخلی و خراجی تشکیل شده اند. لایه داخلی بکار رفته، برای خنثی کردن ضربات وارده می باشد:لایه بیرون از جنس سیلیکون می باشد.لایه داخلی از جنس میکرو فایبر مخملی ساخته شده: با روکش میکرو فایبر پوشانده شده است، تا با جنس نرم خود، گوشی را در برابر سخت ترین ضربه ها محافظت کند.شیار های دکمه ها، لنز و فلش دوربین، پورت USB، بلندگو، سوکت هندزفری و سوراخ کاهش نویز به خوبی جدا شده اند و از ورود هر گونه گرد و غبار جلوگیری می کنند.مزیت اصلی این قاب، داشتن محافظ لنز دوربین می باشد. این محافظ از جنس خود قاب می باشد و در محل قرارگیری هر یک از لنز ها، برش های دقیق خورده است. پس کیفیت دوربین نیز کاهش نخواهد یافت

  راهنمای خرید اینترنتی صندل زنانه مدل ps

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور مدل BTI-SLCNLNZ مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 pro


ویژگی و مشخصات کاور مدل BTI-SLCNLNZ مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 pro

تصاویر برای کاور مدل BTI-SLCNLNZ مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 pro

برچسب های لازم برای کاور مدل BTI-SLCNLNZ مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 pro

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور مدل BTI-SLCNLNZ مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 pro |
خرید اینترنتی کاور مدل BTI-SLCNLNZ مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 pro |
مشخصات و قیمت کاور مدل BTI-SLCNLNZ مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 pro |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل BTI-SLCNLNZ مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 pro رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول