راهنمای خرید اینترنتی کاپشن کوهنوردی زنانه کایلاس مدل دوپوش KAILAS

راهنمای  خرید اینترنتی کاپشن کوهنوردی زنانه کایلاس مدل دوپوش KAILASدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاپشن کوهنوردی زنانه کایلاس مدل دوپوش KAILAS توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زنانه, کاپشن و جلیقه ورزشی زنانه, لباس زنانه, لباس ورزشی زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/لباس زنانه/لباس ورزشی زنانه/کاپشن و جلیقه ورزشی زنانه/

 

نقد و بررسی کاپشن کوهنوردی زنانه کایلاس مدل دوپوش KAILAS

محصول مورد نظر شما یعنی کاپشن کوهنوردی زنانه کایلاس مدل دوپوش KAILAS در برند کاپشن و جلیقه ورزشی زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
همواره کاپشن های دوپوش (یا در اصطلاح کاپشن های ۳ به ۱) جزو محبوب ترین و پرکاربردترین کاپشن های طراحی شده برای کوهنوردی می باشد . این کاپشن ها با توجه به ساختار دولایه ای (لایه خارجی از جنس گورتکس و یا مشابه آن + لایه داخلی از پلار) که دارند دارای مزایا و ویژگی هایی می باشند که سبب محبوبیت این نوع کاپشن نزد کوهنوردان شده است . از جمله این مزایا و ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :
۱- گرم بودن : کاپشن های دوپوش به دلیل دو لایه بودن (گورتس یا مشابه گورتکس + پلار) و وجود هوا به عنوان یک عایق بین این دو لایه بسیار گرم می باشند و می توان در شرایط برفی و آب و هوای سرد به راحتی از این کاپشن ها استفاده نمود .
۲ – ضد آب بودن : همانطور که اشاره شد لایه خارجی کاپشن های دو پوش معمولا یا از جنس گورتکس و یا از جنس پارچه ای با عملکرد مشابه گورتکس می باشد ، بنابراین لایه خارجی این کاپشن ها دارای خاصیت ضدآب می باشد ، همچنین دوخت های این نوع کاپشن ها با نوارهای مخصوص آب بندی می شوند .
۳ – تنفسی بودن : لایه خارجی این کاپشن ها (گورتکس یا مشابه گورتکس) از امکان تنفس بسیار بالایی برخوردار است و بخار عرق ایجادشده در داخل کاپشن به بیرون منتقل می شود . همچنین لایه داخلی این کاپشن ها که از پلار ساخته شده است با توجه به ساختار پلارها مانعی در برابر خاصیت تنفسی این کاپشن نخواهد بود . همچنین در زیر بغل این کاپشن زیپی جهت تهویه هوا تعبیه شده است .
۴ – سه کاره بودن : عنوان ۳ در ۱ به این دلیل به این کاپشن ها داده می شود که به ۳ صورت می توان از آن استفاده نمود ، کاپشن دوپوش – کاپشن گورتکس تک لایه – کاپشن پلار تمام زیپ ، لذا در صورتی که هوا گرم بود می توان لایه خارجی آن را جدا کرد و از کاپشن پلار داخلی آن استفاده نمود ، و یا لایه پلار داخلی آن را جدا کرد و از لایه خارجی آن به عنوان بادگیر و … اتفاده نمود .
کاپشن دوپوش KAILAS همراهی گرم در فصول سردسال!

  راهنمای خرید اینترنتی انگشتر نقره زنانه کد 12041

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاپشن کوهنوردی زنانه کایلاس مدل دوپوش KAILAS


ویژگی و مشخصات کاپشن کوهنوردی زنانه کایلاس مدل دوپوش KAILAS

تصاویر برای کاپشن کوهنوردی زنانه کایلاس مدل دوپوش KAILAS

برچسب های لازم برای کاپشن کوهنوردی زنانه کایلاس مدل دوپوش KAILAS

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاپشن کوهنوردی زنانه کایلاس مدل دوپوش KAILAS |
خرید اینترنتی کاپشن کوهنوردی زنانه کایلاس مدل دوپوش KAILAS |
مشخصات و قیمت کاپشن کوهنوردی زنانه کایلاس مدل دوپوش KAILAS |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاپشن کوهنوردی زنانه کایلاس مدل دوپوش KAILAS رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول