راهنمای خرید اینترنتی کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما انتشارات زرین کلک

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما انتشارات زرین کلکدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما انتشارات زرین کلک توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب فلسفه و روانشناسی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب فلسفه و روانشناسی/

 

نقد و بررسی کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما انتشارات زرین کلک

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما انتشارات زرین کلک در برند کتاب فلسفه و روانشناسی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب باشگاه پنج صبحی ها (The 5 am Club) از آثار ارزشمند و پرفروش حوزه رشد و توسعه فردی است و تاکنون افراد زیادی آن را مطالعه کرده و از مطالب بی‌نظیر آن بهره برده‌اند. اثربخشی این کتاب به حدی است که باعث شده است که به عنوان یکی از معروف‌ترین کتاب‌های حوزه رشد و توسعه فردی تبدیل شود. اساتید بهره‌وری و رشد فردی بر این باور هستند که این کتاب بی‌نظیر آقای رابین شارما این شایستگی را دارد که به عنوان یکی از کتاب‌های مرجع در دانشگاه‌ها تدریس شود.
همان‌‎گونه که از نام این کتاب مشخص است، مخاطب با خواندن آن با ارزش و اهمیت سحرخیزی آشنا می‌شود و می‌فهمد که بیدار شدن در ساعات ابتدایی صبح می‌تواند قدرتی شگفت انگیز و معجزه‌آسا برای او به ارمغان بیاورد. کتاب باشگاه ۵ صبحی ها نظر متخصصان و بزرگان زیادی را جلب و آن‌ها را وادار به تمجید و تشویق رابین شارما، نویسنده این کتاب کرد.
کتاب باشگاه پنج صبحی ها با یک روایت اصلی شروع می‌شود که رابین شارما در حین روایت، درس‌ها و نکات مهم خودش را به مخاطب یادآوری می‌کند. در داستان ما سه شخصیت اصلی ایفای نقش می‌کنند که این سه شخصیت، یک کارآفرین افسرده و سرخورده، یک هنرمند درمانده و در جستجوی خلاقیت و یک میلیاردر بسیار موفق هستند. این سه نفر در یک سمینار بهینه‌سازی فردی با یکدیگر آشنا می‌شوند. در این سمینار اتفاقات جالبی رخ می‌دهد و باعث می‌شود که سر صحبت بین این سه نفر باز شود. این صحبت مقدمه را برای ارتباط بین این سه نفر فراهم می‌کند و در نهایت میلیاردر موفق وقتی می‌بیند که این دو نفر تشنه تغییر و موفقیت هستند، تصمیم می‌گیرد که رمز موفقیت خودش را به آن‌ها بگوید.
مسیری که داستان طی می‌کند، بسیار جالب است. فرد موفق به هیچ عنوان رمز را کف دست آن‌ها نمی‌گذارد. بلکه آن‌ها را چند روزی به جزیره خودش دعوت می‌کند و به همراه آن‌ها سفری طولانی را در پیش می‌گیرد. هر جای این سفر پر از نکته و رمز و راز است که با خواندن کتاب باشگاه ۵ صبحی ها می‌توانید به این نکات ارزنده پی ببرید. یکی از جالب‌ترین جملاتی که در کتاب مطرح می‌شود..

  راهنمای خرید اینترنتی پیراهن زنانه اچ اند ام مدل 0355421004

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما انتشارات زرین کلک


ویژگی و مشخصات کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما انتشارات زرین کلک

تصاویر برای کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما انتشارات زرین کلک

برچسب های لازم برای کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما انتشارات زرین کلک

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما انتشارات زرین کلک |
خرید اینترنتی کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما انتشارات زرین کلک |
مشخصات و قیمت کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما انتشارات زرین کلک |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما انتشارات زرین کلک رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول