راهنمای خرید اینترنتی کتاب تکنیک تمرکز سه‌بعدی هنر حضور در لحظه اثر محمد حسین پدیده انتشارات اختر

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب تکنیک تمرکز سه‌بعدی هنر حضور در لحظه اثر محمد حسین پدیده انتشارات اختردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب تکنیک تمرکز سه‌بعدی هنر حضور در لحظه اثر محمد حسین پدیده انتشارات اختر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب فلسفه و روانشناسی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب فلسفه و روانشناسی/

 

نقد و بررسی کتاب تکنیک تمرکز سه‌بعدی هنر حضور در لحظه اثر محمد حسین پدیده انتشارات اختر

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب تکنیک تمرکز سه‌بعدی هنر حضور در لحظه اثر محمد حسین پدیده انتشارات اختر در برند کتاب فلسفه و روانشناسی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مطالب پیرامون دنیای خودشناسی و خودسازی بسیار گسترده می باشند ولی از آنجایی که بزرگان در طول تاریخ گفته اند: عصاره یا هسته ی مطالب مهمتر از پوسته ی آن ها است و سخن را چون بسیار آرایش کنند مقصود فراموش می شود؛ این کتاب کاملا در مقام عمل به این توصیه برامده و به روان ترین شکل ممکن به مهمترین مسائل در این زمینه ها به صورت گلچین وار و عالی اشاره نموده است. توجه و تمرکز در انسان و به طبع آن حضور درونی و زندگی در حال از جمله ی مهمترین، عمیق ترین و بروزترین مطالب در دنیای خودسازی و
خودشناسی می باشند؛ در این کتاب چاپی که کتاب صوتی ان نیز به تازگی با صدای دلنشین استاد رضا خضرایی در نشر موج کتاب و با همکاری اپلیکیشن صوتی نوار تهیه شده سعی شده تا پایه و شاکله ی اصلی پیرامون این موضوعات خاص قرار داده شود. مطالب این کتاب نباید با سایر کتاب های هم رده مقایسه بشوند؛ دلیل آن هم این نکته است که مطالب اشاره شده در این کتاب موضوعاتی عینی، درونی و عملی می باشند و تفاوت بنیادی با مطالب سایر کتاب ها که بیشتر بر پایه ی تئوری صرف هستند، دارند. مطالب این کتاب بیشتر بر پایه ی عینیت بنا شده تا تئوری صرف. این کتاب متشکل از سلسله تکنیک ها و تمارین خاص درونی است. در این کتاب در مورد:
امکان تعالی هوشیاری در انسان، ضعف ها و مشکلات درونی انسان، سه گانگی در عالم و انسان، هوشیاری منحصر بفرد بدن انسان ، تمرکز سه بعدی و تمارین آن، مشکلات و اشتباهات اصلی در فرایند تمرکز انسان، زندگی در حال، نحوه ی حضور در لحظه و تمارین آن، ماهیت و ساختار انسان، ارتباط خاص انسان با دنیای بیرون از خود و اشتراک برخی از قوانین بین آن دو، تشخیص و تفکیک ذات انسان از شخصیت او، عدم وجود یک هویت مستقل درونی و من واحد و پایدار در درون انسان و درجات مختلف حضور درونی در انسان بحث شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی تستر و توان سنج کابل فیبر نوری یونی-تی مدل UT695D-10

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب تکنیک تمرکز سه‌بعدی هنر حضور در لحظه اثر محمد حسین پدیده انتشارات اختر


ویژگی و مشخصات کتاب تکنیک تمرکز سه‌بعدی هنر حضور در لحظه اثر محمد حسین پدیده انتشارات اختر

تصاویر برای کتاب تکنیک تمرکز سه‌بعدی هنر حضور در لحظه اثر محمد حسین پدیده انتشارات اختر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب تکنیک تمرکز سه‌بعدی هنر حضور در لحظه اثر محمد حسین پدیده انتشارات اختر

برچسب های لازم برای کتاب تکنیک تمرکز سه‌بعدی هنر حضور در لحظه اثر محمد حسین پدیده انتشارات اختر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب تکنیک تمرکز سه‌بعدی هنر حضور در لحظه اثر محمد حسین پدیده انتشارات اختر |
خرید اینترنتی کتاب تکنیک تمرکز سه‌بعدی هنر حضور در لحظه اثر محمد حسین پدیده انتشارات اختر |
مشخصات و قیمت کتاب تکنیک تمرکز سه‌بعدی هنر حضور در لحظه اثر محمد حسین پدیده انتشارات اختر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب تکنیک تمرکز سه‌بعدی هنر حضور در لحظه اثر محمد حسین پدیده انتشارات اختر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی گوشواره دخترانه مدل نت موسیقی کد 105