راهنمای خرید اینترنتی کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآ

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب علوم اجتماعی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب علوم اجتماعی/

 

نقد و بررسی کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآ

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآ در برند کتاب علوم اجتماعی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب دختر جان، خودت باش از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز نوشته‌ی ریچل هالیس، به شما کمک می‌کند تا دروغ‌هایی که باعث صدمه زدن به خودتان می‌شود را فراموش کنید و به همان کسی که واقعا هستید، تبدیل شوید. کتاب خودت باش دختر جان دربارۀ دروغ‌هایی مضر و حقیقتی مهم است. کدام حقیقت؟ خود شما فقط این مسئولیت را بر عهده دارید که چه کسی هستید و خواهید شد و چقدر احساس انگیزه و شادی درون خود احساس می‌کنید. این موضوع اصلی کتاب ریچل هالیس می‌باشد. ریچل با تعریف صدها داستان خنده‌دار، غم‌انگیز، عجیب و بامزه به بیان یک حقیقت مهم می‌پردازد، فقط و فقط زندگی تو به خودت بستگی دارد، و تا زمانیکه دروغ‌هایی که بر سر این حقیقت وجود دارد را نشناسید هرگز آن را باور نمی‌کنید. همچنین باید تمام دروغ‌هایی که در طول زندگی به خودتان گفته‌اید را شناسایی کنید و آن‌ها را فراموش کنید. چرا؟ چون تا زمانیکه اول جایگاه خود را نشناسید این امکان وجود ندارد که به شخص جدیدی تبدیل شوید. وقتی از مطالعه دربارۀ کسی که قرار است به آن تبدیل شوید به خودآگاهی برسید، رسیدن به شناختی که واقعاً چه کسی هستید ارزش بسیار زیادی دارد. تا به حال این اتفاق برایتان افتاده است که خیلی خوب به نظر نمی‌رسید؟ آنقدری که باید خوش اندام نیستید؟ لایق دوست داشتن نمی‌باشید؟ ارزش داشتن چیزی را ندارید؟ اینکه لیاقت رفتار خوب را ندارید و هرگز به جایی نمی‌رسید؟
همه این‌ها دروغی بیشتر نیست! دروغ‌هایی که توسط جامعه، رسانه‌ها، خانواده‌، یا حتی توسط خود شیطان ساخته و جاودان شده‌اند. این دروغ‌ها به اعتماد به نفس و استعدادهای شما آسیب وارد می‌کند. بزرگترین گناه اینجاست که دیگر این دروغ‌ها را نمی‌شنوید زیرا سالیان سال است که آن‌ها را با صدای بلند در گوشتان نجوا می‌کنید و تبدیل به عادتی روزمره شده و از همه خطرناک‌تر دروغ‌ها را باور کرده‌اید! در کتاب خودت باش دخترجان متوجه می‌شوید که شناخت این دروغ‌ها در مورد خودتان، کلید تبدیل شدن به نسخۀ بهتری از خود می‌باشد.
حقیقت این است که شما بسیار قدرتمند، جنگجو و شجاع می‌باشید… این جمله را بارها در طول روز با خودتان تکرار کنید: تو خودت کنترل زندگی‌ات را برعهده داری. تو تنها یک ‌بار و فقط یک بار می‌توانی در این دنیا زندگی کنی. پس خودت را دست کم نگیر و این اجازه را به دیگران هم نده!

  راهنمای خرید اینترنتی روان نویس مدل فانتزی کد 203 به همراه غلط گیر نواری

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآ


ویژگی و مشخصات کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآ

تصاویر برای کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآ

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآ
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآ

برچسب های لازم برای کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآ |
خرید اینترنتی کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآ |
مشخصات و قیمت کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب خودت باش دختر جان اثر ریچل هالیس انتشارات پرثوآ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول