راهنمای خرید اینترنتی کتاب زبان انگلیسی دهم سری سیر تا پیاز اثر سعید ابراهیمی انتشارات بین المللی گاج

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب زبان انگلیسی دهم سری سیر تا پیاز اثر سعید ابراهیمی انتشارات بین المللی گاجدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب زبان انگلیسی دهم سری سیر تا پیاز اثر سعید ابراهیمی انتشارات بین المللی گاج توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی کتاب زبان انگلیسی دهم سری سیر تا پیاز اثر سعید ابراهیمی انتشارات بین المللی گاج

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب زبان انگلیسی دهم سری سیر تا پیاز اثر سعید ابراهیمی انتشارات بین المللی گاج در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز انتشارات بین‌المللی گاج به دلیل ارائه‌ی صفرتاصد مباحث درسی، یکی از کامل‌ترین سری کتاب‌های کمک‌درسی به شمار می‌آید. در کتاب پیش رو مطالب آموزشی در سه بخش تقسیم‌بندی می‌شود. در بخش نخست به بیان واژگان جدید هر درس، ترجمه‌ی متن کتاب درسی و همچنین آموزش گرامر پرداخته شده. این قسمت از کتاب، در قالب مثال‌هایی متنوع به بیان جامع و کاملی از موضوع درس می‌پردازد. مؤلف در ادامه با ارائه‌ی حجم وسیع و متنوعی از سؤالات چهارگزینه‌ای، دانش‌آموز را به چالش سنجش درک عمیق از موضوعات دعوت می‌کند. بخش آخر کتاب‌های “سیر تا پیاز” مجموعه‌ای جامع از سؤالات امتحانی هر پایه‌ی تحصیلی است. در اصل می‌توانید با تهیه‌ی این کتاب با یک تیر سه نشان زده و به صورت هم‌زمان مجموعه‌ای کامل از درس‌نامه‌های تشریحی، بانکی از تست‌های کاربردی و نمونه سؤالات امتحانی را در اختیار داشته باشید. مؤلف به‌منظور رفع ابهام از ذهن دانش‌آموزان، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی تمامی سؤالات را بیان کرده است. وی همچنین چند نمونه سؤال امتحانی ویژه‌ی نوبت اول و دوم نیز در پایان کتاب پیوست نموده. این امکان در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته که به واژه‌نامه‌ی الفبایی A-Z کتاب درسی، در پایان این اثر دسترسی داشته باشند. سعید ابراهیمی این کتاب را در ۲۶۴ صفحه گردآوری کرده و انتشارات بین‌المللی گاج نیز آن را در قطع رحلی به چاپ رسانده است. این کتاب موارد تقسیم هر درس به ۳ قسمت برای مطالعه‌ی بهتر، شرح کامل گرامر هر درس همراه با ترجمه‌ی متن‌های کتاب، ارائه‌ی واژگان سطر به سطر همراه با مثال و ترجمه، ارائه‌ی ۷۳۲ تست طبقه‌بندی‌شده با پاسخ، ارائه‌ی ۲ آزمون تستی استاندارد و پیشرفته در هر درس، ارائه‌‌ی ۸ متن Cloze و Reading در انتهای هر درس، ارائه‌ی ۷۵۵ سؤال امتحانی طبقه‌بندی شده با پاسخ، ارائه‌ی ۳ امتحان جامع نوبت اول و نوبت دوم و ارائه‌ی واژگان الفبایی سال‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم را دربرمی‌گیرد.

  راهنمای خرید اینترنتی کنسرت باده توئی - حسین علیزاده

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب زبان انگلیسی دهم سری سیر تا پیاز اثر سعید ابراهیمی انتشارات بین المللی گاج


ویژگی و مشخصات کتاب زبان انگلیسی دهم سری سیر تا پیاز اثر سعید ابراهیمی انتشارات بین المللی گاج

تصاویر برای کتاب زبان انگلیسی دهم سری سیر تا پیاز اثر سعید ابراهیمی انتشارات بین المللی گاج

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب زبان انگلیسی دهم سری سیر تا پیاز اثر سعید ابراهیمی انتشارات بین المللی گاج

برچسب های لازم برای کتاب زبان انگلیسی دهم سری سیر تا پیاز اثر سعید ابراهیمی انتشارات بین المللی گاج

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب زبان انگلیسی دهم سری سیر تا پیاز اثر سعید ابراهیمی انتشارات بین المللی گاج |
خرید اینترنتی کتاب زبان انگلیسی دهم سری سیر تا پیاز اثر سعید ابراهیمی انتشارات بین المللی گاج |
مشخصات و قیمت کتاب زبان انگلیسی دهم سری سیر تا پیاز اثر سعید ابراهیمی انتشارات بین المللی گاج |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب زبان انگلیسی دهم سری سیر تا پیاز اثر سعید ابراهیمی انتشارات بین المللی گاج رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ مدل 84 کامیونی