راهنمای خرید اینترنتی کتاب زردشت‌نامه اثر مهراسپند آتبیان نشر شورآفرین

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب زردشت‌نامه اثر مهراسپند آتبیان نشر شورآفریندیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب زردشت‌نامه اثر مهراسپند آتبیان نشر شورآفرین توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی کتاب زردشت‌نامه اثر مهراسپند آتبیان نشر شورآفرین

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب زردشت‌نامه اثر مهراسپند آتبیان نشر شورآفرین در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب زردشت‌نامه، سروده‌ی مهراسپند آتبیان، دانشمند تاجیکستانی، به پارسی سره چاپ شد. در این سروده زندگی و زمانه‌ی زردشت روایت شده است.

مهراسپند آتبیان در پیشگفتار، درباره‌ی جایگاهِ زردشت در دانش و اندیشه‌ی جهانیان، نوشته است: «نه کمتر از ۳۷۰۰ سال پیش از این، در ایران باستان بزرگمردی پدید آمد که در دانش و اندیشه‌ی فلسفی و دینی و خیمی(اخلاقی) و کنش و رفتار جهانیان نشانی چشمگیر گذاشت که نه تنها در زمان خود گردش بزرگی پدید آورد که پیِ زدوده‌نشونده‌ی آن تا جاودانه در اندیشه‌های دانشی و خیمی و دینی جهانیان پاینده و ماندگار خواهد ماند، و آن ابرمرد بزرگ تاریخ، نخست‌فیلسوف جهان ـ که پس از زندگی خویش اندیشه‌های او در گستره‌‌های گوناگون دانش و فلسفه و فرزانگی و خیم‌شناسی و دینهای جهانی اندر آمد و کار کرد و تا کنون نشانه‌های اندیشه‌های ژرف و پیشگام او در همه گونه شاخه‌ها و رویه‌های جهان به چشم می‌رسند ـ زردشت سپیتام بود که همچون نخستین گُندا(حکیم) و فیلسوف نیرومند تاریخ، در پیامد پژوهشها و آموزشها و نگاه ژرف خویش، به آن رسید که جهان را هَنجاری است؛ به دیگر سخن، ساختار درست گردش و روش جهان اَستومند (مادی) یگانه است و اندر آن دو نیروی به هم هَمیستار (سپنتامن و اهریمن) پیوسته در پیکارند و خردی بیرون و اندرون این گیتیِ استومند هست که آفریدگار آن است و او را نام اَهورامزداست. اشوزردشت پایه‌گذار نخستین دانشها و اندیشه‌های فلسفی و نخستین آیین یکتاپرستی و بازسازگر ساختار دین و شهریاری در ایران باستان بود که «اَشا» (راستی، هَنجار هستی) را اندازه‌گیر یگانه‌ی دانش و رفتار و کنش جهانیان شمارید و خرد را مایه‌ی هستی و دستور زندگی گمارید و تودگان را به راه نیکی، داد، دانش و روشنایی راهنمایی کرد. او نه تنها در دین و خیم و کنش و فلسفه که در ساختار شهرداری و دادگستری و پیشبرد زندگانی توده‌های مردم و دانشهای روزگار کهن نیز گردشی بزرگ به میان آورد.»…

  راهنمای خرید اینترنتی جوراب ورزشی زنانه مدل مچی اسپرت کد PO-WH1 رنگ سفید

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب زردشت‌نامه اثر مهراسپند آتبیان نشر شورآفرین


ویژگی و مشخصات کتاب زردشت‌نامه اثر مهراسپند آتبیان نشر شورآفرین

چاپ شده در
ایران

تصاویر برای کتاب زردشت‌نامه اثر مهراسپند آتبیان نشر شورآفرین

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب زردشت‌نامه اثر مهراسپند آتبیان نشر شورآفرین

برچسب های لازم برای کتاب زردشت‌نامه اثر مهراسپند آتبیان نشر شورآفرین

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب زردشت‌نامه اثر مهراسپند آتبیان نشر شورآفرین |
خرید اینترنتی کتاب زردشت‌نامه اثر مهراسپند آتبیان نشر شورآفرین |
مشخصات و قیمت کتاب زردشت‌نامه اثر مهراسپند آتبیان نشر شورآفرین |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب زردشت‌نامه اثر مهراسپند آتبیان نشر شورآفرین رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول