راهنمای خرید اینترنتی کتاب شدن اثر میشل اوباما انتشارات آتیسا

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب شدن اثر میشل اوباما انتشارات آتیسادیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب شدن اثر میشل اوباما انتشارات آتیسا توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی کتاب شدن اثر میشل اوباما انتشارات آتیسا

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب شدن اثر میشل اوباما انتشارات آتیسا در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب شدن، داستانی که به شدت در آمریکا و سراسر جهان مورد توجه قرار گرفت و در نخستین ماه‌های انتشار خود فروش بسیاری داشت، دریچه‌ای است به زندگی شخصی خانم میشل اوباما پیش و پس از ورود به کاخ سفید که با روایت خاطرات خود مسیر زندگی‌اش از کودکی تا روزی که خانواده اوباما کاخ سفید را ترک می‌کنند، روایت می‌کند.

میشل اوباما (Michelle Obama) در خلاصه کتاب شدن (Becoming) به شما نشان می‌دهد که قبلاً چه کسی بوده و چه دیدگاهی نسبت به انواع موضوعات همچون طبقه اجتماعی، نژاد و جنسیت دارد. او شما را با احساس خود در مورد زندگی خانوادگی، ویژگی‌های اصلی شخصیتی، و همه اتفاقات و افرادی آشنا می‌کند که به او کمک کرده‌اند به کسی که اکنون هست، تبدیل شود.

  راهنمای خرید اینترنتی

در این اثر مشهور که در حقیقت نوعی داستان رویای آمریکایی است، میشل اوباما از شروع زندگی‌اش می‌گوید. از طبقه‌ی دوم خانه‌ی یکی از بستگانش در جنوب شهر شیکاگو که به دلیل نرخ بالای جرم و جنایتش شهرت دارد. ولی با تلاش به موفقیت دست می‌یابد و زندگی فوق‌العاده‌ای برای خود به وجود می‌آورد. میشل دختری از یک خانواده‌ی فقیر و کارگری بود که برای تحصیل در یک دبیرستان خوب پذیرفته می‌شود و از این طریق می‌تواند به هاروارد راه یابد. او وکالت می‌خواند و سرانجام به کاخ سفید وارد می‌شود.

شدن در واقع به سه بخش «من شدن»، «ما شدن» و «بیشتر شدن» تقسیم شده است. این اثر فرصتی‌ست برای آشنایی با زنی که به نوبه خود فوق‌العاده است. او در این کتاب، از نژاد، جنسیت، امتیازات، و تلاش‌ها و مشکلاتی می‌گوید که ما را متحد می‌سازند.

بخش اول، یعنی «من شدن»، دوران کودکی میشل را در منطقه سوث ساید (South Side‌) شیکاگو (Chicago) روایت می‌کند، از کالج پرینستون (Princeton ‌) و مدرسه حقوق هاروارد (Harvard Law School‌)، تا اولین سال‌های فعالیتش به عنوان وکیل. شما با خانواده و دوستان او آشنا می‌شوید و تمام کسانی که روی شکل‌گیری شخصیت او نقش داشتند.

بخش دوم، یعنی «ما شدن»، در مورد زندگی میشل و باراک، به عنوان یک زوج، سفر زندگی‌شان تا پدر و مادر شدن، خروج میشل از کار حقوق و ورود باراک به کار سیاست است. بخش سوم، یعنی «بیشتر شدن»، به ما یک نمای کلی از زندگی میشل و باراک در کاخ سفید ارائه می‌کند.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب شدن اثر میشل اوباما انتشارات آتیسا


  راهنمای خرید اینترنتی رانر ترمه شوکران یزد طرح چهل ستون مدل ST25

ویژگی و مشخصات کتاب شدن اثر میشل اوباما انتشارات آتیسا

مناسب برای
تمامی گروه های سنی
نوع کاغذ
تحریر
نوع چاپ
افست
چاپ شده در
ایران

تصاویر برای کتاب شدن اثر میشل اوباما انتشارات آتیسا

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب شدن اثر میشل اوباما انتشارات آتیسا

برچسب های لازم برای کتاب شدن اثر میشل اوباما انتشارات آتیسا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب شدن اثر میشل اوباما انتشارات آتیسا |
خرید اینترنتی کتاب شدن اثر میشل اوباما انتشارات آتیسا |
مشخصات و قیمت کتاب شدن اثر میشل اوباما انتشارات آتیسا |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب شدن اثر میشل اوباما انتشارات آتیسا رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول