راهنمای خرید اینترنتی کتاب صوتی خرده های تاریکی اثر گروس عبدالملکیان

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب صوتی خرده های تاریکی اثر گروس عبدالملکیاندیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب صوتی خرده های تاریکی اثر گروس عبدالملکیان توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب صوتی, کتاب و نشریات دیجیتال, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و نشریات دیجیتال/کتاب صوتی/

 

کتاب صوتی «خرده‌های تاریکی» از سروده‌های «گروس عبدالملکیان» است. آلبوم صوتی خرده‌های تاریکی حاوی ۲۰ قطعه از گزیده اشعار آثار منتشرشده‌ی عبدالملکیان بوده که با صدای خودش دکلمه شده است و زحمت آهنگسازی قطعات آن را گروه نیوش کشیده است. موسیقی نیوش تلفیق زیبایی از موسیقی کهن ایران، موسیقی راک و سبک پروگرسیو راک است که لذت شنیدن شعرهای عبدالملکیان را دوچندان می‌کند. عبدالملکیان از یازده‌سالگی شروع به نوشتن شعر کرد و اولین بار شعرهایش در مجلات کیهان بچه‌ها و سروش نوجوان چاپ شد. «پرنده‌ی پنهان»، «رنگ‌های رفته‌ی دنیا» و «پذیرفتن» برخی از کتاب‌هایی است که از او منتشر شده است. یک شعر کوتاه را از این مجموعه می‌شنویم: «هرچه فکر می‌کنم اما یک پروانه بیشتردر خاطرم نیست مگر چندبار به دنیا آمده‌ایم که این همه می‌میریم؟» انتشارات «نوفه» مجموعه شعر حاضر را برای علاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی منتشر کرده است. “>

نقد و بررسی کتاب صوتی خرده های تاریکی اثر گروس عبدالملکیان

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب صوتی خرده های تاریکی اثر گروس عبدالملکیان در برند کتاب صوتی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

  راهنمای خرید اینترنتی گیتار دیاموند کد G7

کتاب صوتی «خرده‌های تاریکی» از سروده‌های «گروس عبدالملکیان» است. آلبوم صوتی خرده‌های تاریکی حاوی ۲۰ قطعه از گزیده اشعار آثار منتشرشده‌ی عبدالملکیان بوده که با صدای خودش دکلمه شده است و زحمت آهنگسازی قطعات آن را گروه نیوش کشیده است. موسیقی نیوش تلفیق زیبایی از موسیقی کهن ایران، موسیقی راک و سبک پروگرسیو راک است که لذت شنیدن شعرهای عبدالملکیان را دوچندان می‌کند. عبدالملکیان از یازده‌سالگی شروع به نوشتن شعر کرد و اولین بار شعرهایش در مجلات کیهان بچه‌ها و سروش نوجوان چاپ شد. «پرنده‌ی پنهان»، «رنگ‌های رفته‌ی دنیا» و «پذیرفتن» برخی از کتاب‌هایی است که از او منتشر شده است. یک شعر کوتاه را از این مجموعه می‌شنویم: «هرچه فکر می‌کنم اما یک پروانه بیشتردر خاطرم نیست مگر چندبار به دنیا آمده‌ایم که این همه می‌میریم؟» انتشارات «نوفه» مجموعه شعر حاضر را برای علاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی منتشر کرده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب صوتی خرده های تاریکی اثر گروس عبدالملکیان


ویژگی و مشخصات کتاب صوتی خرده های تاریکی اثر گروس عبدالملکیان

تصاویر برای کتاب صوتی خرده های تاریکی اثر گروس عبدالملکیان

برچسب های لازم برای کتاب صوتی خرده های تاریکی اثر گروس عبدالملکیان

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب صوتی خرده های تاریکی اثر گروس عبدالملکیان |
خرید اینترنتی کتاب صوتی خرده های تاریکی اثر گروس عبدالملکیان |
مشخصات و قیمت کتاب صوتی خرده های تاریکی اثر گروس عبدالملکیان |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب صوتی خرده های تاریکی اثر گروس عبدالملکیان رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور کد 888023 مناسب برای تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite 2021 T225
دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول