راهنمای خرید اینترنتی کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب شعر و ادبیات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب شعر و ادبیات/

 

بی‌تردید «هوشنگ مرادی کرمانی» یکی از شناخته‌شده‌‏ترین چهره‌های ادبیات کودک و نوجوان ایران است. خلق «قصه‌های مجید» اولین اتفاق مهم زندگی حرفه‌ای اوست که خاطرات شیرینی را در ذهن مخاطبانش تداعی می‌کند. درخشش مرادی کرمانی در جشنواره‌‏های مختلف و ترجمه‌ی آثار او موفقیتی بزرگ برای ادبیات کودک و نوجوان ایران محسوب می‌‏شود. کتاب قصه‌های مجید داستان پسر نوجوانی است که همراه با «بی‌بی»، مادربزرگش، زندگی می‌کند. قصه‌های مجید جایزه‌ی ویژه‌ی «کتاب برگزیده‌ی سال ۱۳۶۴» را برای مرادی کرمانی به ارمغان آورده است. مجموعه فیلم‌های تلویزیونی قصه‌های مجید که براساس این داستان‌ها و به کارگردانی کیومرث پوراحمد ساخته شده، به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های صداوسیما تبدیل شد. مرادی کرمانی در آغاز این اثر می‌نویسد: «نشستم و، د بنویس. یک هفته، روزی سه چهار ساعت می‌نوشتم. همه‌ی حرف‌هایی که رو دلم تل‌انبارشده بود. از پشت‌صحنه‌ی قصه‌های مجید نوشتم. بسیار زیرکانه عمل کردم. به‌ جای اینکه از کس دیگری بخواهم این کار را بکند» کتاب حاضر را انتشارات «معین» منتشر کرده است. “>

نقد و بررسی کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی در برند کتاب شعر و ادبیات می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

  راهنمای خرید اینترنتی دفتر نقاشی کلیپس طرح دختر و عکس سلفی 80 برگ

بی‌تردید «هوشنگ مرادی کرمانی» یکی از شناخته‌شده‌‏ترین چهره‌های ادبیات کودک و نوجوان ایران است. خلق «قصه‌های مجید» اولین اتفاق مهم زندگی حرفه‌ای اوست که خاطرات شیرینی را در ذهن مخاطبانش تداعی می‌کند. درخشش مرادی کرمانی در جشنواره‌‏های مختلف و ترجمه‌ی آثار او موفقیتی بزرگ برای ادبیات کودک و نوجوان ایران محسوب می‌‏شود. کتاب قصه‌های مجید داستان پسر نوجوانی است که همراه با «بی‌بی»، مادربزرگش، زندگی می‌کند. قصه‌های مجید جایزه‌ی ویژه‌ی «کتاب برگزیده‌ی سال ۱۳۶۴» را برای مرادی کرمانی به ارمغان آورده است. مجموعه فیلم‌های تلویزیونی قصه‌های مجید که براساس این داستان‌ها و به کارگردانی کیومرث پوراحمد ساخته شده، به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های صداوسیما تبدیل شد. مرادی کرمانی در آغاز این اثر می‌نویسد: «نشستم و، د بنویس. یک هفته، روزی سه چهار ساعت می‌نوشتم. همه‌ی حرف‌هایی که رو دلم تل‌انبارشده بود. از پشت‌صحنه‌ی قصه‌های مجید نوشتم. بسیار زیرکانه عمل کردم. به‌ جای اینکه از کس دیگری بخواهم این کار را بکند» کتاب حاضر را انتشارات «معین» منتشر کرده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی


ویژگی و مشخصات کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی

تصاویر برای کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی

برچسب های لازم برای کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی |
خرید اینترنتی کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی |
مشخصات و قیمت کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی نیم بوت زنانه پاندورا مدل 481 رنگ قهوه ای
دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول