راهنمای خرید اینترنتی کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون انتشارات نگین ایران

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون انتشارات نگین ایراندیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون انتشارات نگین ایران توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون انتشارات نگین ایران

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون انتشارات نگین ایران در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
درباره‌ی کتاب هنر ظریف بی‌خیالی اثر مارک منسون
کتاب هنر ظریف بی‌خیالی نوشته‌ی مارک منسون برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این کتاب بلافاصله بعد از انتشارش در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار گرفت و به بیش از بیست زبان دنیا ترجمه شد. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های خودیاری و روانشناسی شناخته می‌شود. مارک منسون در این کتاب از موضوع جدیدی صحبت نکرده، بلکه فقط زاویه دید خود را نسبت مسائل کنونی تغییر داده است. او عمیقا به رنج انسان‌ها اندیشیده است وآن را دوست و هم‌نشین قدیمی انسان می‌داند. مارک منسون معتقد شکل رنج در طول سال‌ها تغییر کرده است. رنج انسان امروزی، تلاش بی‌پایان آنها برای به دست آوردن محبوبیت بیشتر، موقعیت شغلی بهتر، شادکامی و ثروت است. او در کتاب خود توجه بیش از حد به نداشته‌ها را به چالش کشیده است و کلید شادی واقعی را اهمیت دادن به چیزهای کمتر می‌داند. چیزهای کمتر در دایره‌ی واژگان او به معنای چیزهای واقعی و در دسترس است.
مارک منسون برای آن‌که سخنانش قابل فهم‌تر باشند، هر فصلش را با داستانی از یک چهره‌ی مشهور آغاز می‌کند و با روایت داستان زندگی آن شخص، موضوع آن فصل را شرح می‌دهد. مارک منسون معتقد است: «بزرگترین مشکل انسان امروزی را خوشبختی می‌داند. خوشبختی یک معادله‌ی حل نشدنی در زندگی به شمار می‌آید و غم بخش جدانشدنی ذات آن است.»

  راهنمای خرید اینترنتی ساک هدیه مدل VN02 مدل کادر دار

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون انتشارات نگین ایران


ویژگی و مشخصات کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون انتشارات نگین ایران

تصاویر برای کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون انتشارات نگین ایران

برچسب های لازم برای کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون انتشارات نگین ایران

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون انتشارات نگین ایران |
خرید اینترنتی کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون انتشارات نگین ایران |
مشخصات و قیمت کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون انتشارات نگین ایران |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون انتشارات نگین ایران رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول