راهنمای خرید اینترنتی کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات فرشته

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات فرشتهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات فرشته توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب شعر و ادبیات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب شعر و ادبیات/

 

نقد و بررسی کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات فرشته

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات فرشته در برند کتاب شعر و ادبیات می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب پیرمرد و دریا شاهکار فراموش نشدنی ارنست همینگوی است و ماجراجویی‌های ماهیگیر پیری را روایت می‌کند که پس از روزها شکست در صید ماهی به دل دریا می‌رود تا ماهیِ بزرگی را صید کند و خود را به اثبات برساند. این رمان جذاب جوایز مهمی مانند پولیتزر و نوبل ادبیات را برای همینگوی به ارمغان آورده است.
معرفی رمان پیرمرد و دریا:
رمان پیرمرد و دریا (The Old Man and the Sea) بدون شک یکی از تأثیرگذارترین و الهام‌بخش‌ترین آثار همینگوی به شمار می‌آید و بسیاری از منتقدان ادبی به آن لقب شاهکاری بی‌بدیل داده‌اند. این رمان سرگذشت پیرمردی را روایت می‌کند که مدتی طولانی نتوانست چیزی صید کند و به همین دلیل راهی سفری دریایی می‌شود تا بعد از یک مبارزه‌ی سخت با طبیعت توانایی‌های خود را ثابت کند.
ارنست همینگوی (Ernest Hemingway) زندگی پرماجرایی داشت و بسیاری از آثار خود را با الهام از تجربیات شخصی نوشت و رمانی مانند پیرمرد و دریا نیز از این قاعده مستثنی نیست. وی مدتی برای زندگی به کوبا رفت و به قایق‌رانی و ماهی‌گیری مشغول شد. بنابر ادعای بسیاری در همین ایام با گرگوریو فوئنتس که ماهیگیر پیری بود آشنا می‌شود و دوستی صمیمانه‌ای میان این دو شکل می‌گیرد. شخصیت گرگوریو و نوع زندگی وی بعدها منبع الهام همینگوی می‌شود و رمان پیرمرد و دریا را می‌نویسد. زمانی که این رمان منتشر شد گرگوریو هنوز در قید حیات بود اما سواد خواندن و نوشتن نداشت و با این حساب هیچ‌گاه رمان پیرمرد و دریا را نخواند.

  راهنمای خرید اینترنتی تاب کودک الیدکیدز مدل خرگوش

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات فرشته


ویژگی و مشخصات کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات فرشته

تصاویر برای کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات فرشته

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات فرشته

برچسب های لازم برای کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات فرشته

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات فرشته |
خرید اینترنتی کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات فرشته |
مشخصات و قیمت کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات فرشته |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارات فرشته رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول