راهنمای خرید اینترنتی کتاب connect اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کمبریج ۴ جلدی

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب connect اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کمبریج ۴ جلدیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب connect اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کمبریج ۴ جلدی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی کتاب connect اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کمبریج ۴ جلدی

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب connect اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کمبریج ۴ جلدی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب های این مجموعه در ۴ سطح از مقدماتی تا متوسط در سطوح A1,A2 و B1 برای نوجوانان همراه با فایل صوتی و کتاب کار مطابق با سیستم آمریکایی (American Accent) با تاکید بر روی هر چهار مهارت به آموزش مکالمات روزمره با موضوعات جالب و جدید همراه با تمرکز بر نکات گرامری و واژگان می پردازد. به عبارتی کتاب های این مجموعه برای تقویت مهارت زبان آموز در زمینه مکالمه و speaking مناسب می باشند.

انتخاب موضوعات مناسب این رده سنی کتاب را برای آموزش مهیج تر و شاگردان را ترغیب به صحبت می کند. هر کتاب شامل ۸ درس وهر درس شامل ۴ بخش می باشد . هر درس یکی از موضوعاتی که زبان آموزان برای مکالمه روزمره به آن نیاز دارند انتخاب کرده است و در طول درس کلمات، مکالمه ها و نکات گرامری مربوط به آن موضوع بسط داده شده است. تمرین های صحبت کردن با پایانی باز اعتماد به نفس زبان آموزان برای برقراری ارتباط به زبان انگلیسی را افزایش می دهد. تضمین یک کلاس خوب با توجه به قابلیت سنجش و بررسی روند پیشرفت دانش آموزان در طول ترم موضوعات و فعالیت‌های تحقیقاتی که کلاس درس را به زندگی روزانه پیوند می‌دهد. مطالب خواندنی در رابطه با فرهنگ‌های گوناگون قوانین کاربردی نوشتاری که دانش آموزان به سرعت فرا گرفته و پیاده سازی می کنند

  راهنمای خرید اینترنتی فیجت ضد استرس طرح بلال مدل sh-2021

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب connect اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کمبریج ۴ جلدی


ویژگی و مشخصات کتاب connect اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کمبریج ۴ جلدی

نوع کاغذ
تحریر
نوع چاپ
افست
چاپ شده در
ایران

تصاویر برای کتاب connect اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کمبریج ۴ جلدی

برچسب های لازم برای کتاب connect اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کمبریج ۴ جلدی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب connect اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کمبریج ۴ جلدی |
خرید اینترنتی کتاب connect اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کمبریج ۴ جلدی |
مشخصات و قیمت کتاب connect اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کمبریج ۴ جلدی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب connect اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کمبریج ۴ جلدی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول