راهنمای خرید اینترنتی کتاب IELTS Cambridge 15 Academic اثر CAMBRIDGE انتشارات جنگل

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب IELTS Cambridge 15 Academic اثر CAMBRIDGE انتشارات جنگلدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب IELTS Cambridge 15 Academic اثر CAMBRIDGE انتشارات جنگل توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی غیر فارسی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی غیر فارسی/

 

نقد و بررسی کتاب IELTS Cambridge 15 Academic اثر CAMBRIDGE انتشارات جنگل

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب IELTS Cambridge 15 Academic اثر CAMBRIDGE انتشارات جنگل در برند کتاب چاپی غیر فارسی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب IELTS Cambridge 15 Academic یکی از به‌­روزترین و جامع‌­ترین کتاب­‌هایی است که انتشارات کمبریج، مشهورترین انتشارات جهان، آن را چاپ کرده­‌است. این کتاب، همانند کتاب‌­های قبلی شامل ۴ تست کامل از آزمون­‌های آیلتس آکادمیک است و متناسب با آخرین آزمون­‌های آیلتس آکادمیک به‌روزرسانی شده‌­است. مقدمه کتاب آیلتس کمبریج شامل راهکارهای کاربردی برای بهره­‌وری بیشتر از مطالب کتاب است و نحوه امتیازدهی آزمون آیلتس را به طور کامل و دقیق ارائه می­دهد. این کتاب، به دلیل شباهت کاملی که با آزمون­‌های آیلتس دارد، می­تواند دانشجویان را به طور کامل چندین‌­بار در شرایط آزمون قراردهد و در­نتیجه از استرس آن­‌ها تا حد زیادی کاسته می­شود. یکی از ویژگی­‌های بسیار خوب کتاب IELTS Cambridge 15 Academic این است که پاسخ­نامه کامل تست‌­ها را در قالب یک لوح فشرده در اختیار زبان­‌آموزان قرار می­دهد. علاوه­‌بر­این افراد می­توانند با استفاده از همین لوح فشرده و تسک­‌های موجود در آن، مهارت­‌های شنیداری خود را تا حد بسیار زیادی ارتقاء دهند و از طریق آن سطح Speaking خود را بهبود بخشند. علاوه‌­بر­این در پایان کتاب می­توان پاسخ مربوط به تست­‌ها و متن کامل مربوط به listening را به طور دقیق بررسی نمود. در انتهای کتاب، نمونه­‌هایی از تسک‌­های مربوط به writing وجود دارد که دانشجویان می­توانند با بررسی آن، مهارت نوشتاری خود را تقویت نمایند. بخش listening کتاب شامل ۴­ بخش است و حدود ۴۰­ سوال دارد و زمان تعیین شده برای آن ۳۰­ دقیقه است. قسمت Reading ،۳­ بخش دارد و ۴۰­ سوال و ۶۰­ دقیقه به دانشجویان فرصت پاسخگویی داده­‌است. بخش مربوط به Writing شامل ۲­ تسک جداگانه است و ۶۰­ دقیقه زمان پاسخگویی دارد و زمان پیشنهادی برای بخش Speaking، بین ۱۰ تا ۱۵­ دقیقه است.

  راهنمای خرید اینترنتی رینگ لایت مدل لمسی کد 520B

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب IELTS Cambridge 15 Academic اثر CAMBRIDGE انتشارات جنگل


ویژگی و مشخصات کتاب IELTS Cambridge 15 Academic اثر CAMBRIDGE انتشارات جنگل

تصاویر برای کتاب IELTS Cambridge 15 Academic اثر CAMBRIDGE انتشارات جنگل

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب IELTS Cambridge 15 Academic اثر CAMBRIDGE انتشارات جنگل

برچسب های لازم برای کتاب IELTS Cambridge 15 Academic اثر CAMBRIDGE انتشارات جنگل

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب IELTS Cambridge 15 Academic اثر CAMBRIDGE انتشارات جنگل |
خرید اینترنتی کتاب IELTS Cambridge 15 Academic اثر CAMBRIDGE انتشارات جنگل |
مشخصات و قیمت کتاب IELTS Cambridge 15 Academic اثر CAMBRIDGE انتشارات جنگل |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب IELTS Cambridge 15 Academic اثر CAMBRIDGE انتشارات جنگل رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول