راهنمای خرید اینترنتی کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم ۵۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم ۵۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم ۵۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, کرم مرطوب کننده و نرم کننده, لوازم بهداشتی, مراقبت پوست | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم بهداشتی/مراقبت پوست/کرم مرطوب کننده و نرم کننده/

 

نقد و بررسی کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم ۵۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم ۵۰ میلی لیتر در برند کرم مرطوب کننده و نرم کننده می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پوست انسان به طور طبیعی مقدار زیادی هیالورونیک اسید دارد و همین ماده باعث می شود پوست نرم و مرطوب باشد.اما متاسفانه با افزایش سن، مقدار این ماده در پوست کم می شود و پوست به سمت پیر شدن می رود. بنابراین برای برگرداندن جوانی و طراوت پوست باید میزان هیالورونیک اسید را افزایش دهیم. خشکی پوست، خشکی لب و شل شدن پوست با پیری پوست همراه است، زیرا مولکول های سالم در پوست ما برخی از توانایی خود را برای اتصال و حفظ آب از دست می دهند. این نه تنها باعث خشکی می شود، بلکه حجم پوست را هم کم می کند. در این زمان است که هیالورونیک اسید به کمک پوست می آید. این ماده تا ۱۲ برابر حجم خود آب جذب می کند و آن را نگه می دارد در نتیجه می تواند رطوبت از دست رفته پوست را دوباره برگرداند و آن را حفظ کند.
کرم آبرسان آلوئه ورا مخصوص پوست های خشک و حساس گارنیه، به دلیل داشتن درصد بالای هیالورونیک اسید و عصاره ی آلوئه ورا یک آبرسان قوی بوده و پوست شما را به صورت عمقی و موثر آبرسانی خواهد کرد. این محصول با ترکیبات ویژه، خشکی و کم آبی پوست را در کوتاه ترین زمان ممکن درمان کرده و از خشک شدن مجدد پوست جلوگیری می کند.۹۶ درصد از فرمولاسیون این کرم آبرسان از مواد گیاهی تشکیل شده و بنابراین فاقد مواد شیمیایی و مضر می باشد. هیالورونیک اسید توانایی جذب رطوبت به میزان ۱۰۰۰ برابر وزن خود را داشته و بنابراین با مصرف این محصول پوستی هیدراته و شاداب خواهید داشت.
عصاره ی آلوئه ورا موجود در این محصول نیز به صورت یک ضد حساسیت و آرامبخش طبیعی عمل کرده و قدرت جذب کرم را افزایش می دهد. آوئه ورا خاصیت ترمیم کنندگی دارد و موجب آرامش و بازسازی پوست خواهد شد. کرم آبرسان آلوئه ورا گارنیه رطوبت مورد نیاز را درلایه ی اپیدرم پوست حفظ کرده و به مدت ۴۸ ساعت پوست را آبرسانی می کند.
ترکیبات ویژه و موثر این کرم که شامل هیالورونیک اسید، آلوئه ورا و گلیسیرین می باشد باعث کاهش چین و چروک های صورت شده و پوستی شفاف و یکدست را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این محصول بافتی کاملا سبک داشته و سری جذب پوست می شود. کرم آبرسان گارنیه فاقد رنگ مصنوعی، پارابن، سیلیکون و مواد مضر بوده و مناسب برای پوست های خشک و حساس می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی پادری ونوس سایز 48x85 سانتیمتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم ۵۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم ۵۰ میلی لیتر

نوع محفظه نگه دارنده
کاسه ای
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
کشور مبدا برند
فرانسه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
پارابن
ندارد
الکل
ندارد
آمونیاک
ندارد
چربی
ندارد

تصاویر برای کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم ۵۰ میلی لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم 50 میلی لیتر
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم 50 میلی لیتر

برچسب های لازم برای کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم ۵۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم ۵۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم ۵۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم ۵۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کرم آبرسان گارنیه مدل HYALURONIC ALOE CREAM حجم ۵۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی ست شورت و زیرپوش پسرانه استار وارز مدل lan670