راهنمای خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, کرم مرطوب کننده و نرم کننده, لوازم بهداشتی, مراقبت پوست | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم بهداشتی/مراقبت پوست/کرم مرطوب کننده و نرم کننده/

 

نقد و بررسی کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی در برند کرم مرطوب کننده و نرم کننده می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
عصاره‌ی نارگیل دارای خاصیت لایه‌برداری پوست است که منجربه افزایش لطافت و نرمی پوست هم خواهد شد. روغن نارگیل جزو آن دسته از موادی است که کاربرد زیادی در محصولات آرایشی و بهداشتی دارد. عصاره‌ی نارگیل موجود در کرم مرطوب‌کننده‌ی برند «ساویز» (Saviz) قادر است رطوبت پوست را بالا ببرد و از خشک‌شدن و پوسته‌پوسته شدن پوست دست‌ها و صورت جلوگیری کند. محفظه‌ی نگهدارنده‌ی کرم مرطوب‌کننده‌ی ساویز با عصاره‌ی نارگیل به‌صورت تیوپی است که به مقدار ۶۰ گرم است و به‌دلیل حجم و وزن کمی که دارد به‌راحتی می‌توان آن را حمل کرد. مدل (Coconut) کرم ساویز برای انواع پوست قابلیت استفاده دارد و استفاده‌ی مداوم از آن حالت ارتجاعی پوست را حفظ خواهد کرد و برای پوست‌های پیر و سن‌دار قابلیت ارتجاعی را تاحدی قابل قبول افزایش می‌دهد. مرطوب‌کننده‌ی ساویز حاوی موادی مانند لانولین و موم طبیعی زنبورعسل است که این مواد به نرمی و لطافت بیشتر پوست کمک خواهند کرد. کرم مرطوب‌کننده و نرم‌کننده‌ی ساویز هم برای پوست دست و هم برای پوست صورت قابل استفاده است. محفظه‌ی کرم دست و صورت ساویز کاسه‌ای و از جنس پلاستیک است و از این کرم با همین مشخصات اما با حجم متفاوت و با محفظه‌ی تیوپی هم موجود است. برند ساویز از قدمت بالایی برخوردار است و سال‌ها است که در زمینه‌ی تولید مواد آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. تمامی محصولات برند ساویز دارای کد مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو و کاملاً تایید شده و مطمئن هستند.

  راهنمای خرید اینترنتی رژ لب جامد گلدن رز شماره 38

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی


ویژگی و مشخصات کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی

تصاویر برای کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم 75 میلی لیتر مجموعه 6 عددی

برچسب های لازم برای کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی |
خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی |
مشخصات و قیمت کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول