راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی زنانه مدل Knit-Blk کد ۵۰۵۰ رنگ مشکی

راهنمای  خرید اینترنتی کفش راحتی زنانه مدل Knit-Blk کد ۵۰۵۰ رنگ مشکیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی زنانه مدل Knit-Blk کد ۵۰۵۰ رنگ مشکی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زنانه, کفش زنانه, کفش ورزشی زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/کفش زنانه/کفش ورزشی زنانه/

 

نقد و بررسی کفش راحتی زنانه مدل Knit-Blk کد ۵۰۵۰ رنگ مشکی

محصول مورد نظر شما یعنی کفش راحتی زنانه مدل Knit-Blk کد ۵۰۵۰ رنگ مشکی در برند کفش ورزشی زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیفیت دستور کار ماست. عکس های گرفته شده از کتونی مدل Knit-Blk دقیقا از خود محصول گرفته شده است و با بهترین کیفیت برای خریداران محترم ارسال خواهد شد. کتونی مدل Knit-Blk با رنگ خاص و جذاب مشکی و سفید، یکی از کتونی های راحتی و پیاده روی مورد علاقه بانوان ایرانی است. این کتونی با کیفیت با وزن بسیار سبک و طراحی به روزی که دارد، انتخابی جذاب برای استفاده‌ی روزمره‌ی بانوان ایرانی است و قابلیت ست شدن با هر شلوار و استایل اسپرتی را دارد. این کتونی دارای رویه ای از جنس بافت الیافت طبیعی نرم و کشی می باشد که کاملا قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را دارد.این رویه‌ی بافتی، دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی است و همچنین به دلیل ساختار نرمی که دارد، برای پاهای شما راحتی فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت.زیره خاص دو رنگ و منحصر به فرد این کتونی دارای وزن سبک و نرمی فوق العاده ای است و از جنس پی یو و به روش تزریق مستقیم می باشد که باعث شده زیره سبک و راحت با حداکثر ضربه پذیری داشته باشد و با استفاده از روش های نوین زیره، هیچگاه زرد نخواهد شد .در این کتونی از زیره‌ای مقاوم دربرابر سایش استفاده شده است تا دوام و عمر کتونی را افزایش دهد.جهت نرمی و راحتی بیشتر پاهای شما از یک عدد کفی طبی نرم در داخل کتونی استفاده شده است. زیره به رویه این مدل خاص و جذاب به خوبی و با اطمینان کامل مرتبط شده اند تا خیال خریداران محترم بابت کیفیت زیره و اتصال به رویه راحت باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی دامن زنانه مدل SM-0013

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش راحتی زنانه مدل Knit-Blk کد ۵۰۵۰ رنگ مشکی


ویژگی و مشخصات کفش راحتی زنانه مدل Knit-Blk کد ۵۰۵۰ رنگ مشکی

تصاویر برای کفش راحتی زنانه مدل Knit-Blk کد ۵۰۵۰ رنگ مشکی

برچسب های لازم برای کفش راحتی زنانه مدل Knit-Blk کد ۵۰۵۰ رنگ مشکی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش راحتی زنانه مدل Knit-Blk کد ۵۰۵۰ رنگ مشکی |
خرید اینترنتی کفش راحتی زنانه مدل Knit-Blk کد ۵۰۵۰ رنگ مشکی |
مشخصات و قیمت کفش راحتی زنانه مدل Knit-Blk کد ۵۰۵۰ رنگ مشکی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی زنانه مدل Knit-Blk کد ۵۰۵۰ رنگ مشکی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول