راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه اسیکس مدل GEL Cumulus 15 کد T3C0N-5001

راهنمای  خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه اسیکس مدل GEL Cumulus 15 کد T3C0N-5001دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه اسیکس مدل GEL Cumulus 15 کد T3C0N-5001 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کفش مردانه, کفش ورزشی مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/کفش مردانه/کفش ورزشی مردانه/

 

نقد و بررسی کفش راحتی مردانه اسیکس مدل GEL Cumulus 15 کد T3C0N-5001

محصول مورد نظر شما یعنی کفش راحتی مردانه اسیکس مدل GEL Cumulus 15 کد T3C0N-5001 در برند کفش ورزشی مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
انتخاب کفش راحت و مناسب برای پیاده روی و دویدن همیشه یک دغدغه برای ورزشکاران این رشته است. کفش‌های مخصوص پیاده روی باید پاشنه‌های مناسب داشته باشند و از انعطاف‌پذبری خوبی برخوردار باشند. ضربه‌گیر بودن از دیگر ویژگی‌های یک کفش پیاده روی خوب است. همچنین برای دویدن کفشی مناسب است که علاوه بر داشتن ویژگی‌‌های گفته شده بسیار سبک باشد و حرکت انگشتان پا داخل کفش در هر جهت آزادانه انجام شود. کفش دویدن GEL Cumulus 15 T3C0N-5001 از محصولات برند اسیکس است. این کفش مناسب برای آقایان با رویه‌ای از جنس الیاف مصنوعی است. این کفش دارای سیستم هدایت ضربه (I.G.S) برای افزایش گام طبیعی پا از پاشنه تا فاز بلند شدن پنجه از زمین است و سیستم سوک لاینر (ComforDry) موجود در این کفش موجب ضربه‌گیری در زیره و ویژگی ضدبو در لایه داخلی برای ایجاد محیطی خنک‌تر، خشک‌تر و سالم‌تر می‌شود. همچنین این کفش راحتی دارای خط هدایت (Guidance Line) شیار خمشی برای افزایش سهولت در گام برداشتن و سیستم (Guidance Trusstic) برای انتقال انرژی از پاشنه کفش به پنجه پا و شتاب‌گیری بهتر می‌باشد.
اسیکس یکی از تولید کنندگان بزرگ کفش، پوشاک و تجهیزات ورزشی است که در سال ۱۹۴۹ میلادی توسط «کیهاچیرو اونیتسوکا» تاسیس شد. در سال ۱۹۹۰ اسیکس اقدام به تاسیس مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی علم ورزش در جهت تولید محصولات ورزشی کرد که بسیاری از نوآوری‌های تکنولوژیک در کفش‌ها و تجهیزات ورزشی این شرکت از این مرکز به وجود آمد و بعد از پیشرفت و راهیابی به بازارهای آمریکا و اروپا گستره تولیدات خود را افزایش داد و علاوه بر کفش‌های ورزشی در زمینه تولید تجهیزات فوتبال، دو، تنیس، اسکواش، ورزش های رزمی، کریکت، گلف، کشتی و والیبال فعالیت می‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی پیراهن زنانه مدل Dreamy Style رنگ قرمز

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش راحتی مردانه اسیکس مدل GEL Cumulus 15 کد T3C0N-5001


ویژگی و مشخصات کفش راحتی مردانه اسیکس مدل GEL Cumulus 15 کد T3C0N-5001

تصاویر برای کفش راحتی مردانه اسیکس مدل GEL Cumulus 15 کد T3C0N-5001

برچسب های لازم برای کفش راحتی مردانه اسیکس مدل GEL Cumulus 15 کد T3C0N-5001

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش راحتی مردانه اسیکس مدل GEL Cumulus 15 کد T3C0N-5001 |
خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه اسیکس مدل GEL Cumulus 15 کد T3C0N-5001 |
مشخصات و قیمت کفش راحتی مردانه اسیکس مدل GEL Cumulus 15 کد T3C0N-5001 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه اسیکس مدل GEL Cumulus 15 کد T3C0N-5001 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول