راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل فری ۵

راهنمای  خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل فری ۵دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل فری ۵ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کفش مردانه, کفش ورزشی مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/کفش مردانه/کفش ورزشی مردانه/

 

نقد و بررسی کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل فری ۵

محصول مورد نظر شما یعنی کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل فری ۵ در برند کفش ورزشی مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کم تحرکی و چاقی و زندگی ماشینی مشکلاتی است که امروزه گریبانگیر اکثر مردم است. راحل این مشکلات ورزش است. یکی از کم هزینه‌ترین ورزش‌ها پیاده روی و دویدن است که فقط نیاز به یک کفش مناسب دارد. کفش (Nike Free 5 Men Running Shoes) از تولیدات شرکت مشهور نایک که در سایزهای مخصوص آقایان ساخته شده است که علاوه بر ظاهر زیبا و وزن سبک تمامی ویژگی‌های یک کفش پیاده روی و دویدن را دارد. تکنولوژی هایی که در این کفش استفاده شده است عبارتند از : تکنولوژی (Flywire)، تکنولوژی (Waffle)، تکنولوژی (Fly Knit)، تکنولوژی (Hyperfuse) و استفاده از ترکیب پارچه و ابر در ناحیه قوزک پا برای راحتی بیشتر. تکنولوژی Waffle در لایه زیرین زیره کفش استفاده شده که به لطف آن علاوه بر سبکتر شدن مقاومت زیره نسبت به سایش نیز بیشتر شده و چسبندگی آن نیز افزایش یافته است. تکنولوژی Hyperfuse در رویه کفش بکار رفته که به موجب آن رویه کفش از سه لایه سبک که بوسیله حرارت به هم متصل شده‌اند تشکیل شده است. لایه اول از مواد مرکب، لایه میانی مشبک می باشد که تنفس کفش را فراهم می کند. لایه ی درونی از پلی یورتان ترمو پلاستیک (TPU) ساخته شده است که حداکثر دوام و مقاومت را بوجود می آورد. تکنولوژی Flywire تکنولوژی است در رویه کفش استفاده می‌شود مانند کابل های پل‌های کابلی عمل کرده علاوه بر سبک کردن رویه کفش، استحکام رویه را افزایش می‌دهد و به پا اجازه می‌دهد تحرک بیشتری داشته باشد. تکنولوژی Fly Knit که به موجب آن در رویه کفش هیچ‌گونه درز دوختی وجود ندارد و این موجب راحتی و دوام بیشتر کفش می‌شود. و در نهایت استفاده از زیره Phylon با طرح هگزاگونال برای انعطاف بیشتر و جذب فشار بیشتر در هنگام دویدن است.
نایک شرکتی چندملیتی مستقر در ایالات متحده امریکا است که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و بازاریابی جهانی کفش‌های اسپرت، پوشاک ورزشی و لوازم جانبی آن فعالیت دارد. این شرکت در شهر بیورتون (Beaverton) ایالت اورگن توسط «بیل باورمن» (Bill Bowerman) و «فیلیپ نایت» ((Philip Knight پایه‌ریزی شد. شرکت نایک از ۲۵ ژانویه ۱۹۶۴ میلادی تا امروز تحت برند خود تولیداتی مانند نایک گلف، نایک پرو، نایک پلاس، ایرجوردن، نایک بلیزر، ایرفورس وان، نایک دانک، ایرمکس، فوم پوزیت، نایک اسکیت بوردینگ، هرلی اینترنشنال و کانورس را در زمینه‌های مختلف ورزشی ارائه داده است. نایک که از کلمه‌ای یونانی به معنای «خدای پیروزی» گرفته شده نمود اسم خود در تولیدات را به‌طور معمول با علامت تیک نشان می‌دهد. علامت تیک که تغییر شکل داده‌ی حرف V ابتدای کلمه‌ی (Victory) به معنای پیروزی است و به‌عنوان نشان تجاری این شرکت در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی مانتو زنانه کلوتو مدل PALACIO gn.gr.lxu

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل فری ۵


ویژگی و مشخصات کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل فری ۵

تصاویر برای کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل فری ۵

برچسب های لازم برای کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل فری ۵

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل فری ۵ |
خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل فری ۵ |
مشخصات و قیمت کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل فری ۵ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل فری ۵ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول