راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص فوتبال مردانه نایکی مدل هایپر ونوم Phelon FG

راهنمای  خرید اینترنتی کفش مخصوص فوتبال مردانه نایکی مدل هایپر ونوم Phelon FGدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص فوتبال مردانه نایکی مدل هایپر ونوم Phelon FG توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کفش مردانه, کفش ورزشی مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/کفش مردانه/کفش ورزشی مردانه/

 

نقد و بررسی کفش مخصوص فوتبال مردانه نایکی مدل هایپر ونوم Phelon FG

محصول مورد نظر شما یعنی کفش مخصوص فوتبال مردانه نایکی مدل هایپر ونوم Phelon FG در برند کفش ورزشی مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
همواره خرید کفشی که برای ورزش مورد نظر طراحی شده باشد از دغدغه‌های اصلی ورزشکاران است. دانش مناسب در ساخت محصول، آزادی حرکت و پشتیبانی درست از پا اثر مستقیمی بر عملکرد ورزشکار می‌گذارد. به همین دلیل است که هر ورزشی کفش خاص خودشخرید کفش ورزشی من را دارد. حتی اگر علاقمند به ورزش نباشد، دست‌کم می‌دانید که فوتبال ورزشی است که روی چمن مصنوعی یا طبیعی انجام می‌شود. استوک‌های تعبیه شده در زیره کفش فوتبال به چسبندگی کفش با زمین چمن کمک بسزایی می‌کند. همچنین فرم و قالب رویه کفش جهت شوت زدن، ناحیه داخلی کفش جهت کنترل (استپ) و پاس دادن با قسمت‌های مختلف کفش ، نیاز به داشتن دانشی عمیق از ورزش فوتبال، فعالیت‌ها و موقعیت‌های یک بازیکن در آن، آناتومی پای انسان و حتی فیزیک گردش توپ خواهد بود. کفش (Hypervenom Phelon FG) از سری کفش‌های فوتبال شرکت نایکی است. این کفش دارای استوک‌های بادوام است و برای بازی در زمین چمن و شرایط مختلف آب‌ و هوایی مناسب است. این کفش با رویه‌ای از جنس چرم مصنوعی و بسیار مقاوم در برابر ضربات و سایش ساخته شده است. در قسمت زیره هم از جلو تا انتهای آن از لاستیک TPU یا پلی یورتان استفاده شده است که از مقاومت بالایی برخوردار است و قابلیت انعطاف‌پذیری خوبی دارد. Hypervenom Phelon از طراحی ظاهری زیبایی هم برخوردار است و درج نشان نایک بر روی آن هم به زیبایی آن افزوده است.
نایک شرکتی چندملیتی مستقر در ایالات متحده امریکا است که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و بازاریابی جهانی کفش‌های اسپرت، پوشاک ورزشی و لوازم جانبی آن فعالیت دارد. این شرکت در شهر بیورتون (Beaverton) ایالت اورگن توسط «بیل باورمن» (Bill Bowerman) و «فیلیپ نایت» ((Philip Knight پایه‌ریزی شد. شرکت نایک از ۲۵ ژانویه ۱۹۶۴ میلادی تا امروز تحت برند خود تولیداتی مانند نایک گلف، نایک پرو، نایک پلاس، ایرجوردن، نایک بلیزر، ایرفورس وان، نایک دانک، ایرمکس، فوم پوزیت، نایک اسکیت بوردینگ، هرلی اینترنشنال و کانورس را در زمینه‌های مختلف ورزشی ارائه داده است. نایک که از کلمه‌ای یونانی به معنای «خدای پیروزی» گرفته شده نمود اسم خود در تولیدات را به‌طور معمول با علامت تیک نشان می‌دهد. علامت تیک که تغییر شکل داده‌ی حرف V ابتدای کلمه‌ی (Victory) به معنای پیروزی است و به‌عنوان نشان تجاری این شرکت در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی سویشرت زنانه اچ اند ام مدل H-22

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش مخصوص فوتبال مردانه نایکی مدل هایپر ونوم Phelon FG


ویژگی و مشخصات کفش مخصوص فوتبال مردانه نایکی مدل هایپر ونوم Phelon FG

تصاویر برای کفش مخصوص فوتبال مردانه نایکی مدل هایپر ونوم Phelon FG

برچسب های لازم برای کفش مخصوص فوتبال مردانه نایکی مدل هایپر ونوم Phelon FG

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش مخصوص فوتبال مردانه نایکی مدل هایپر ونوم Phelon FG |
خرید اینترنتی کفش مخصوص فوتبال مردانه نایکی مدل هایپر ونوم Phelon FG |
مشخصات و قیمت کفش مخصوص فوتبال مردانه نایکی مدل هایپر ونوم Phelon FG |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص فوتبال مردانه نایکی مدل هایپر ونوم Phelon FG رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول