راهنمای خرید اینترنتی کفش کوهنوردی مردانه آدیداس مدل Brushwood Titan Grey Leather

راهنمای  خرید اینترنتی کفش کوهنوردی مردانه آدیداس مدل Brushwood Titan Grey Leatherدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش کوهنوردی مردانه آدیداس مدل Brushwood Titan Grey Leather توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کفش مردانه, کفش ورزشی مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/کفش مردانه/کفش ورزشی مردانه/

 

  راهنمای خرید اینترنتی سطل زباله خودرو مدل 012

“>

نقد و بررسی کفش کوهنوردی مردانه آدیداس مدل Brushwood Titan Grey Leather

محصول مورد نظر شما یعنی کفش کوهنوردی مردانه آدیداس مدل Brushwood Titan Grey Leather در برند کفش ورزشی مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

همواره خرید کفشی که برای ورزش مورد نظر طراحی شده باشد از دغدغه‌های اصلی ورزشکاران است. دانش مناسب در ساخت محصول، آزادی حرکت و پشتیبانی درست از پا اثر مستقیمی بر عملکرد ورزشکار می‌گذارد. به همین دلیل است که هر ورزشی کفش خاص خودش را دارد. حتی اگر علاقمند به ورزش نباشید، دست‌کم می‌دانید که کوهنوردی ورزشی است که روی سطوح سخت و ناهموار انجام می‌شود.زیره تعبیه شده در کفش کوهنوردی علاوه به چسبندگی کفش به سطوح سنگی به جذب اثر ناهمواری‌های سطح کوه نیز کمک بسزایی می‌کند. همچنین فرم و قالب رویه کفش جهت محافظت از مچ‌پا در برابر پیچ‌خوردن در سطوح ناهموار کوهستان و حفظ دمای طبیعی بدن در محیط‌های کوهستانی که معمولا دمایی پایین دارند، نیاز به داشتن دانشی عمیق از ورزش کوهنوردی، فعالیت‌ها و موقعیت‌های یک کوهنورد در آن، آناتومی پای انسان و حتی شرایط آب و هوایی خواهد بود. کفش (rushwood Titan Grey Leather) از سری کفش‌های مخصوص کوهنوردی (خارج از جاده) آدیداس است که مخصوص آقایان ساخته شده است. جنس رویه کفش ترکیبی از پارچه و جیر است که با حرارت و چسب به زیره متصل شده است و باعث دوام بیشتر کفش می‌شود. در روی و زیر کفش نشان مخصوص حک شده است. استفاده از ترکیب پارچه و ابر در ناحیه قوزک پا موجب راحتی بشتر شده است. همچنین لایه میانی زیره کفش از جنس (EVA) است. EVA کائوچو یا همان پلاستیک طبیعی بوده که توسط گوگرد تقویت شده است. به این عمل «ولکانیزه» می‌گویند. عمل ولکانیزه سبب افزایش دوام، استحکام و تقویت مقاومت کششی در عین انعطاف‌پذیری زیره کفش خواهد شد. در ساخت لایه زیرین زیره از تکنولوژی ™TRAXION استفاده شده است که موجب دوام و چسبندگی بیشتر کفش در سطوح مرطوب شده است. آدیداس شرکتی آلمانی است که در زمینه طراحی و تولید کفش‌های اسپرت، پوشاک و لوازم جانبی ورزشی فعالیت دارد. این شرکت در شهر هرتزوگن آوراخ (Herzogenaurach) ایالت باواریا توسط «آدولف داسلر» (Adolf Dassler) پایه‌ریزی شد. شرکت آدیداس از ۱۸ آگوست ۱۹۴۹ میلادی تا امروز تولیدی پوشاک ورزشی ریباک (Reebok)، شرکت گلف (TaylorMade-Adidas)، شرکت تولیدی کفش (Rockport) و ۹.۱% از سهام باشگاه بایرن مونیخ را در اختیار دارد. پوشاک و کفش تولید آدیداس به‌طور معمول دارای سه خط موازی که به‌ترتیب اندازه مرتب شده‌اند و به‌عنوان نشان تجاری این شرکت در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی ست تاپ و شورت دخترانه کیان تن پوش مدل 112001

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش کوهنوردی مردانه آدیداس مدل Brushwood Titan Grey Leather


ویژگی و مشخصات کفش کوهنوردی مردانه آدیداس مدل Brushwood Titan Grey Leather

تصاویر برای کفش کوهنوردی مردانه آدیداس مدل Brushwood Titan Grey Leather

برچسب های لازم برای کفش کوهنوردی مردانه آدیداس مدل Brushwood Titan Grey Leather

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش کوهنوردی مردانه آدیداس مدل Brushwood Titan Grey Leather |
خرید اینترنتی کفش کوهنوردی مردانه آدیداس مدل Brushwood Titan Grey Leather |
مشخصات و قیمت کفش کوهنوردی مردانه آدیداس مدل Brushwood Titan Grey Leather |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش کوهنوردی مردانه آدیداس مدل Brushwood Titan Grey Leather رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول