راهنمای خرید اینترنتی کفی طبی اکو وان مدل ۰۲ سایز ۴۲

راهنمای  خرید اینترنتی کفی طبی اکو وان مدل ۰۲ سایز ۴۲دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفی طبی اکو وان مدل ۰۲ سایز ۴۲ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار سلامت, ابزار مراقبت پا, زیبایی و سلامت | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/ابزار سلامت/ابزار مراقبت پا/

 

نقد و بررسی کفی طبی اکو وان مدل ۰۲ سایز ۴۲

محصول مورد نظر شما یعنی کفی طبی اکو وان مدل ۰۲ سایز ۴۲ در برند ابزار مراقبت پا می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
جنس کفی این محصول از نوع پلی یورتان و همچنین رویه آن از جنس چرم مصنوعی میباشد که در عین نرمی و راحتی بسیار با دوام و با کیفیت است ، فوم به کار رفته در این کفی حافظه دار بوده و حالت کامل کف پای شما را میگیرد ، فرم و قالب کفی ماساژور و پرکننده قوس پا بوده و برآمدگی های موجود در پاشنه ی آن موجب دفع درصدی از ضربات بر پا می شود.این برجستگی ها موجب گردش بهتر خون در پا و هوا در کفش می شود . خاصیت آیرو دینامیک کفی نیز سبب بازگشت انرژی به پا و عضلات میشود تا در هنگام پیاده روی خستگی را دیرتر احساس کنید.این کفی فشار های کف پایی را بطور نرمال توزیع کرده و از قابلیت ضربه گیری بالایی برخوردار است. برای افراد مبتلا به دیابت و انواع درد های کف پایی نظیر التهاب نیام کف پایی ، خار پاشنه، پای شارکوت، بی حسی کف پا، متاتارسالژیا و زخم ها و بونیون های کف پایی توصیه می شود طراحی این محصول به گونه‌ای است که از فشار به پاشنه پا جلوگیری کرده و با تقسیم فشار وزن بدن روی پا از آسیب و خستگی پا می‌کاهد ، همچنین این محصول قابلیت شست و شو و جابجایی در کفش‌های مختلف شما را دارد .

  راهنمای خرید اینترنتی نشانگر کتاب لوکسینو مدل ماه تولد طرح آذر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفی طبی اکو وان مدل ۰۲ سایز ۴۲


ویژگی و مشخصات کفی طبی اکو وان مدل ۰۲ سایز ۴۲

تصاویر برای کفی طبی اکو وان مدل ۰۲ سایز ۴۲

برچسب های لازم برای کفی طبی اکو وان مدل ۰۲ سایز ۴۲

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفی طبی اکو وان مدل ۰۲ سایز ۴۲ |
خرید اینترنتی کفی طبی اکو وان مدل ۰۲ سایز ۴۲ |
مشخصات و قیمت کفی طبی اکو وان مدل ۰۲ سایز ۴۲ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفی طبی اکو وان مدل ۰۲ سایز ۴۲ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول